Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mislimnatebee

Marketing

NAJBOLJE LJETOVANJE DO SADA!!! CRES 2008...

Ej, narode da vam napisem kako mi je bilo na super ludom ljetovanju na Cresu..sretan
Mislim da sam se vec izrazila ali malo cu vam pribliziti stvari..Isla sam s najfrendicama
dollores. annom, marijom, tonkom i ninnom...
Ovako...inace to su duhovne obnove..ali meni se nije tako cinilo..
Mislim, meni je molitva svaki dan normalna...jedino sto smo imali misu takoder svaki dan..rolleyesrolleyesali jako kratko je trajala..nekih pola sata..dan nam je zapocinjao
oko pola 8...dorucak u 8...pa neke igrice po duhovnom pitanju...u 11misa....zatim rucak
i plaza..sa plaze se vracamo oko 7..jer je u pola 8 molitva krunice..nakon
krunice je vecera pa najzanimljiviji dio dana tj. veceri..yesyes
Skoro svaki dan smo imali neke igrice ali ne po pitanju vjere nego ovako,zabavne..
Nisu to bile one djecje igrice nego bas jako zanimljive...finofino
Par veceri smo isli do grada i sprdali se...
Prvog dana na plazi ja sam vidjela bas jednog zgodnog i lijepog decka...nije
savrsen ali nije ni previse ruzan da nebi mogla biti s njim..
I tako mi oko njega ovo-ono i saznale smo da se zove Marin i da je sa Cresa..
I tako se mi poceli druziti i onda se nas dvoje malo posvadali al smo se pomirili..
Dok smo bili u svadi upoznala sam jednog decka kojeg je vidjela dollores...
Decko je kao osoba stvarno super..a ni izgled mu nije ni malo loš..
Malo je više crn al nema veze...meni je to dobro..hh...I s njim smo se stvarno zbližili..
S njim je bila sestricna Victoria i prijatelj Igo, a on je Victor..Oni su iz francske pa smo se sporazumjevali na engleskom..bilo nam je bas zabavno..3. dana
s njima je došao i njegov brat charles..posto nismo znali izgovoriti njegovo ime
zvale smo ga BLONDY..heh..ima plavu kosu pa onda..on i dora su se nesta spetljali
i tako..stvarno je sve bilo super..a nasa nikolina se zaljubila ujednog Dominika..A on
u nju da ne pricam..stalno ju opsjeda...(Ali ona je sada kada je došla sa mora vratila se svom ivanu, da mene pita moze si naci i boljeg al ajd.) i tako...kada smo se morali
oprostiti o nasih prijatelje bilo je suza i suza..dolores, nikolina, marija i ja smo plakale ko kišne godine..a martina i anamaria nisu ni suzu ispustile..nikom nije bilo jasno zasto placemo a mi im nismo htjele reci...i tako sutra rano u jutro smo krenuli na put...svi su spavali do zagreba...u zagrebu smo se razisli..i opet suze..
Morali smo se rastati od novostecenih prijateljica..njih 11...od njih najvise mi je srcu prirasla Anja..jako zabavna cura..ako si s njom nema placa...stalno nas je nasmijavala..
ovim putem pozz njoj i svim curama koje sam upoznala na Cresu..do vikovaca smo putovali vlakom...jao...bilo je pre dobro...zaboravila sam napisati da kad smo krenuli u vlaku je bila totalna ludnica...u pocetku smo bile mirne, a onda...pustile muziku i dora, tonka i ja na noge..pocele smo plesati kao lude... stvarno smo ošinute...plesale smo sve do zagreba..i tako..a sada smo fakat bile mirne...plakele su, mene glava boljela i tako da nista nije bilo..stigli u vk..i sada sve po starom...ja nesta bolesna i tako..ali nadam se da ce mi biti dobro jer od 22.-1. sam s bratom u kuci...on radi i stalno izlazi tak da cu biti sama..jedva cekam...tulumi..jeeeeeeeenutpartynutsmokin
etoo kommentirajte me i dalje..kiss..pozz svima...wavewavewave



MOJA SJECANJA NA LJUBAV!!






Post je objavljen 18.08.2008. u 14:32 sati.