Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/shadow16dea

Marketing

Zašto,zašto baš meni..zašto bože??????

KADA PROĐE SVE...KOGA BRIGA JE DALI ME IL NE NEKAD VOLIO..KADA PROĐE SVE RANA OSTAJE I TA NJEGOVA LAŽ ŠTO ME OPEKLA


crycrycrycrytuzan....znam da nikada nisam imala previše sreće u ljubavi...ali ovaj put sam mislila da je to stvarno ono šta ja želim...volim ga više od svega..više od sebe.....tuzan....bio je jedina osoba kojoj sam u potpunosti vjerovala...kome sam otvorila svoje srce..znao je sve o meni..predala sam mu se u potpunosti...proveli smo predivne trenutke...vjerovala sam da je on drugačiji...da me nikada nebi povrijedio...a ovo što mi je napravio....boli više od svega...znate da sam u prošlom postu pisala kako nema para da dođe...da će doći u 9mj. e ja jučer na moru i pošalje meni teta iz Lipovljana poruku...Mala šta ima novog?Jel igi s tobom jel uživaš? ja zbunjeno gledam poruku..niš mi nije jasno...cimnem ju..ona mene nazove..i ja govorim da sam bila u moru da sam tek sad vidjela por.. ona meni je tu Igi..je uživaš??Ja reko o čem ti pa rekla sam ti da neće doć...ona meni..zajebavaš me??ja reko ne,nije tu...ona da je njegov djed bio po breskve..i da ga je pitala di je Igi zašto nedolazi..on njoj pa nemože kad je na moru MOLLLIIIIMMMMM?????koda me neko hladnom vodom prolio...na moru??gdje??s kim??kad??....ja njega nazovem..i pitam di je?On kaže u autobusu?kojem autobusu?kaže on da ide iz kutine...ja ga pitam dal nijenamoru..on kada?ja..pa neznam si na moru..kaže on ne..mislio sam doć sljedeći tjed.a ti ideš u bosnu....imala sam 3kn.pa sam ga pitala dal će me navećer nazvat da prićamo...kaže dobro...ja došla doma...poš.Đurđa..je na moru..bila danas Josipa pa mi je rekla...ja mu poš.da me hitno nazove.....naravno nije me nazvao.....poš.ja Maji por."Ti se javio Igi kakomu je na moru"...a ona meni odg.ni manje ni više nego ovak"Da vidjeli smo se mi..ja sam išla u Trogir a on u vodice s dečkima pa sam bila s njima neš malo!A sada ti ja nemam pojma ni kak je ni šta je!S frendovima sam vani i tak..a nije mi odg.na por.jučer pa valjda nema para.."
Zamislite u Vodicama!!!!!!!!!!A meni govori kak nema para da dođe..ovo ono..i laže kak je u Kutini..i onda meni Maja govori da mi je slao s njezinog jer je vidio da pizdim...da je nju neki marko vozio...da je bila s njima sam zato jer je bio frend od njezinog dečka ..pa da ih je on zamolio da ju čuvju da nebi ni ja u pol noći stajala sama na magistrali..ma boli mene k****šta je sa njom i ko je nju vozio i došao po nju....i ona mene pita šta ja odma pizdim?????Pa kak neću pizdit..ona koda je pala s marsa..dečko mi u Vodicama...meni govori kak nema para i laže da je u kutini....i da ne pizdim....tuzancry...ona meni kao..koliko ona zna da memislio iznenadit kad se bude vraćao iz Vodica..pa da dođe u Rijeku...bome me je super iznenadio..nema šta......da je htjeo došao bi u Rijeku..a ne u vodice...najviše me boli...što nemogu vjerovat da mi je on tako nešto napravio osoba kojoj sam vjerovala..koju volim najviše na svijetucrytuzantuzanNEMOGU VJEROVAT.....moja teta je jučer poludila...a kako je onda meni...boli me svaki dio tijela koi je on dotaknuo..svako sječanje...a još nemam para na mobu..a ni on..mislim njemu nije ni stalo da mi se javi...a ja sam mu jučer u porukama sve izdjelila.....mislim da netrebam pisat kak se osječam......................
............................crycrycrycrycrycrycrycrycry

Image Hosted by ImageShack.us

KADA PROĐE SVE




Post je objavljen 11.08.2008. u 11:56 sati.