Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/barbie55

Marketing

....... i noćas sve je protiv nas.... :)

PISMO STUDENTICE

Dragi roditelji!
Već 3 mjeseca je prošlo kako sam na fakultetu a još vam nisam pisala.
Sramim se zbog toga, ali vam obećavam, da ću sve to sad nadoknaditi! Ali prije nego sto nastavim sa pisanjem ovog pisma, molim vas, sjednite! Nikako nemojte dalje čitati ovo pismo stoječki! Već su mi skoro potpuno zacijelile opekotine i već sam se skoro potpuno oporavila od šoka što sam morala skakati sa četvrtog kata. Provela sam samo 2 tjedna u bolnici, vid mi se već skoro u potpunosti vratio a i povraćam samo jednom tjedno. Pošto sam požar izazvala sama, morat ćemo fakultetu platiti 50.000EUR-a odštete, ali to nije ništa, jer je glavno da sam ostala živa. Imala sam sreću, jer je čovjek, koji stanuje preko puta, primijetio šta se dešava i pozvao vatrogasce i hitnu pomoć. I posjetio me je u bolnici, a pošto nisam imala gdje da odem (moja soba je u potpunosti izgorjela), bio je tako ljubazan i ponudio mi da pređem kod njega. Ima jednosoban stan, ali nam je zato sjajno. Inače, on je dosta stariji od mene, ali ludo smo se zaljubili jedno u drugo i planiramo se vjenčati. Još se nismo točno dogovorili kada, ali htjeli bi da se vjenčanje održi prije nego sto se na meni primijete tragovi trudnoće. Uistinu, dragi moji, bit ću majka! Znam, da jedva čekate trenutak, kad ćete postati baba i deda, i potpuno sam uvjerena da ćete bebice (jer čekamo dvojke) primiti sa onoliko ljubavi, sa koliko ste mene okruživali kada sam bila mala. Jedina stvar, koja trenutno odgađa našu svadbu, je da je moj zaručnik pokupio negde neku odvratnu infekciju. Zbog toga smo oboje opet u bolnici, jer sam i ja to dobila, ali sada nam je mnogo bolje zahvaljujući antibioticima, koje dobijemo intravenozno. Doktori ovu bolest nazivaju sifilis, ili tako nekako. Znam, da ćete mog supruga dočekati sirom raširenih ruku, i uskoro će postati dio naše obitelji. To je veoma drag čovjek, i usprkos tome što nema završenu osnovnu školu jako je ambiciozan. Naravno, on je druge vjero ispovijesti, ali znam da ste vrlo tolerantni, pa vam neće smetati ni to što je tamnije puti. Sigurna sam da ćete ga voljeti bar onoliko koliko ga ja volim!!!Pošto je približno vaših godina, slagat ćete se vrlo dobro, naročito kad se preselimo kod vas (jer je naš stan suviše mali za toliko ljudi). Čini mi se da su i njegovi roditelji čestiti ljudi, njegov otac je poznati švercer narkotika iz Afrike, odakle je porijeklom i moj budući...Tako, sada, kada sam vam sve opširno opisala, mislim da je vrijeme da vam priznam da mi nije izgorio stan, tako da mi nije ništa, nisam ni bila u bolnici, nemam ni zaručnika ni sifilis, niti nikakvog crnca. Istina je ta, da sam pala iz matematičke analize i makroekonomije, a iz informatike sam se provukla, pa sam htjela da vam pokažem da na ovom svijetu postoje i gore stvari od ovih!

Voli vas, vaša kćerka sretansretan




došla ja opet.. nakon dosta vremena…. umorna sam… malo me još od jučer drži, pa mi se vrti… malo mi je muka ali živi se…. ah.. idemo od početka….nema baš nikaj preveč novoga… haha…. ma ima kaj ne…. slavili se rođendani…. Donnin i sekin… donnin prošlu subotu, sekin v četvrtak…. kak je bilo…. ma normalno tam de sam ja je super…. bilo odlično i više od toga…. opili se… da ah….. jedno vreme se ne duraju blacky cole…. dosta bilo… zgadile mi se…. išla nakon ohoh vremena roberta v šampion.. jooj… gluposti stvarala, normalno… mislim ak je smijeh glupost… onda bum rekla ŽIVIO SMIJEH…. zajebavala sašu da bu on moj dečko….. ah… čim sam došla k donni sam se počela smijati…. neznam kaj mi je bilo…. al sve 5…. tam me čekale kettyca, silvana i donna…. pozdrav donnini baki…. hehe…. ja znam zakaj….i dišle v šampion…. upropastila si, tj. upropastili mi levisovu majcu, belu…. ah…. z ljubičastim štambiljima…. nejde dole z nje da je neznam kaj…. zabavljai nas tam Lega, Nino, i Anđelko, pa malo Marko… hahahaha…. to se moralo videti hehe…. pa tam našla Roberta rodbinu, pa pila z rodbinom…. hehe…. srela Maricu i Rokecovu…. neko silvani potrav mobitela….. lega delav pizdarije… mislim dačko je na mesti sedev… hahahahaha…. je, plus nekaj k tome…. bili orehovski dečki…. Matija i kompanija… i jan baš cakani ima lepo ime, al je šminker teški… Dario…. hehehe….. dosta orehovice…. srela roberta i mariju- anu… mislim obrnuto….. odmah mi lasi zrasli na glavi za 2 centimetre pa se moram iti farbat…. eh… poslala se nekome poruka, a nese je smela….. jooj….. mislim muškoj osobi… detalje nebumu iznosili…. al u tom SMS-u bila riječ kučkica…. vodili se razgovori sa starim prijateljima, ali i novim…. eh….. pojedini me razočarali.. al tako to biva v životu…. sve je moguće…. tjen mi prešev, onak ko megla…. paradirala saki dan, kolko v domašanci tolko v turčišću….. a jučer jučer bila fešta ŠRD Ribice Turčišće….. roberta radila na šanku, zrezala se sa po rukama… potrla 2-3 flaše, al ne prazne šteta…. vrag po flašama….. a pijača? na kraju v blagajni bilo oko 5000 kuna i 35 eura…. bilo fenomenalno…. na šanku sam morala biti z davorom, i biv je neko vreme.... al smo se pošteno posvadili…. ah.. kaj moreš tvrdoglavi i jan i drugi…. muzika bila nekva z dekanovca.. nekvi tri alkići… i navek dok su išli na pauzu su govorili bili ste divni, i hvala vam za sve…. za podurati…. hehe…. rasrdiv me Nikola B. jer sam ja kaktiga Emini (super ženski z držimurca) pisala nekve poruke, a ja niti od te ženske nemam broja, jedino se čujem z njom prek facebooka….. i onda se na kraju ispričavav… ma mislila sam si daj odi znaš kam….. marko je dišev po čipse na benzinsku, od maloga lovreka je otkupiv plastičnoga hamreka i pospraviv ga v hlače, došev na benzinsku i tam je rekev ovo je pljačka, i vudriv z plastičnim hamrekom po stolu…. ov kaj je delav je skorom hmrv od straha… haha…. mislim ko nebi…. bilo puno poznatih likova, skorom cijeli Borac PMP….. nažalost bio mi i «prijatelj».. i tam sam mela nekve ceremonije z njim i njegovom pivom… ah…. jadnik… bio i ostao…. zaključilo se da on i nije baš preveč vjeran toj svojoj… hehe….. z vraga nikad anđel….. ta ekipa za prvim stolom, zmetala se za nekve pesme kaj bu muzika igrala, samo za novi ljubavni par Rajkija i mene….. haha….. pokrepala od smeha….. haha.. kaj još nebum doživela….. haha, plesala roberta z korom hahaha… gubili se… zmiksala v želucu malo preveč pijače, bambuse, gemište i neznam de sam spukla žuju, al želudac to pretrpev…. staroga mi svi nazivali tast, a posebno… tri točke…… a ja si mislim daj hote lijepo v tri…… hehe….. fala Bogu kaj ja nekud drugod plovim…. hehe…. čista zajebancija…. ništa više….. a o jednome liku nebum pisala….. samo bum napisala…. a darija zna kaj znači…. mislim ko drugi nego moja dada….. D. Zečić, A. Kolar- nema ništa novo… eh….. fala Bogu kaj me ta glupost prešla…. je, pozabih prošlu nedelju bila pred ariji, tam smo krepavale od smeha… naše gluposti… i onda nek meni neko veli kaj se uozbiljim…sretansretan
A VE SLIJEDE ČESTITKE, ŽELJE I POZDRAVI…. bez čestitiki….. hehe
pozdrav… DARIJI, DONNI, SILVANI, DIJANI, RAJKIJU, DARKIJU, NIKOLI, MARKIJU, JARIJU hahaha…. mislim da je to to….. ak sam koga pozabila sorry…. a pojedine likove namjerno sam izostavila… donna zna koga kaj i zakaj… haha….sretansretansretan


Post je objavljen 10.08.2008. u 17:37 sati.