Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/shadow16dea

Marketing

...ludače...!!!!

..Ha,ha....sretansretanrofl..več mi je smiješno kada se sjetim...Jučer ja i frendica..išle malo do grada..na cugu..i tak.....našle se mi...i ono di će mo...bilo 20:30h...glupo nam odma u Leones...kao ajmo prvo u Capitano...došla nas cuga..20kn...još ona mislila kupi cigare..ja govorim nemoj donjela sam ti ja skoro cjelu kutiju..tak da nije...i otišle mi u Leones(tamo se od 21:30puštaju cajke)....šta će mo piti..i naručimo yuicevotku...kad nama došao račun 46kn...mi blenule..imale smo sam 42..puknucuheadbangbangbang.i šta sad...rolleyesrolleyessmijemo se..ona kao da vratimosretan..da kak da ne.....i zvle mi ovog jednog frenda...koji je reko da će u grad...da dođe....pa da nam donese 4knsretan...i onda se ona sjetila da nema ni za kartu doma.....ha,ha...sva sreća da je došao....joj Farise...nečemo ti to nikada zabotavit....vratimo ti ćim počne školaroflsretansmijehnut...e to se samo nama može dogodit....tak je to....kad Nejla...oće cura u Leonessmokinsmokinparty..e svašta!!!!!!!!

Bilo mi je jedno vrijeme super..došli su jedna cura idečko..počeli se ljubiti..grliti...ja sam se sjetila Igora i sve ošlo u klinac...došla doma..suze krenule..šta mi znaći biti vani kad nema njega.....bez njega ništa nema smisla..sjetila sam se naših izlazaka..naših provoda..zezancije..toliko mi fali...želim da je pored mene..a to se nikada neće ostvariti...čemu onda sve ovo..kad bez njega nikada neču moći biti sretna


da si mi sreće donjela....ŠTA NIJE ZGODAN OVAJ ŠTO PJEVA!!!sretanMMM





Post je objavljen 10.08.2008. u 13:17 sati.