Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/shadow16dea

Marketing

Pa...šta reći.....evo uživam u ljetu...dok još nije škola počela..koliko se može uživati bez mog dragog..ali ..eto....večinom sam na moru..a ak ne ubijam dosadu doma......za kompom..il odem s frendicom na piće...ali mogla bi i ja bolje provest ljeto..kad počne škola bit će mi žao...ovak kradem Bogu dane...!!!Sad ću ja u Bosnu....jedva čekam da vidim svoje frendove..tako mi fale....da napokon upoznam svog bratića..i vidim ostalu rodbinu..tamo mi je super..iako tamo di idem sa tetom će mi biti dosadno....ono je selendara..i nema nikog moje godište..svi starci...il djeca od 5god.....al zato je u Trnu predobro...društvo..izlasci...kavić do kafića..dico do dica..jezero...ma super..jedva čekam..iako fali mi dragi..voljela bi da s njim mogu provest bar jednom cijelo ljeto..ali na moru...(dobro može i kod njega)..nije baš da čekam školu...jer kad se sjetim učena...knjiga..profesora..ne,ne..ali voljela bi vidjeti neke osobe...samo zato mi recimo fali....ah šta bi ja bez tog mobača.....sam tipkam...neznam od kud mi toliko para....sa svih strana šalju poruke..i onda se ljute ak neodgovori..pa ko bi stalno tanko taj mob..eto danas popodne imala 25kn..sad više nema...a uopće se nisam dopisivala s dragim.....ah.....pretpostavljam da su večinom svi negdje otputovali....uživaju....grle se i maze sa svojom "boljom polovicom"sretansretan....a ja doma za kompom..papam sladoled...dopisujem se sa bivšim koji je na Cresu i uživa.....vani pada kiša....eh....šta ti je život.....ljubim vaskisskissrolleyes


Post je objavljen 08.08.2008. u 20:04 sati.