Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/shadow16dea

Marketing

Teško je...

"Tesko je voljeti nekoga,a ne biti s njim,pricati da je kraj i zivjeti s tim,tesko je voljeti ga,a nikom ne reci,sakrivati svoju bol, a pricati o sreci".....



Teško je kada nekoga toliko voliš..navikneš se da je pored tebe..da te grli..mazi..ljubi..pazi..da se budiš u njegovom naručju....a onda to sve najednom nestane..njega više nema..nema ga da obriše moje suze..da utješi moje srce koje tako prokleto boli...a moram se pomiriti s tim....kako da se pomirim...da ga neču vidjeti...da me neče gledati onim sjajnim okicama..nasmijavati svojim prekrasnim osmjehom..kako živjeti...a znati da nemože biti pored mene.....ta daljina me ubija...pitam se dali mi je to trebalo??....mislim..srcu nemožeš određivati..ali opet....život je predamnom...svi govore kako ljubav na daljinu neuspjeva..pogotovo u našim god. ali ja sam ga toliko zavoljela...i sada patim jer nemožemo biti jedan pokraj drugoga...zašto je ljubav takva.....pruži ti sve....sreću,radost,nezaboravne trenutke,užitke....prekrasnu vezu...a onda ti to uzme...stalno se pitam kako ču ja to moći??mi?....dali će mo uspjeti?..naravno..neznam odgovor...jedino što sada znam da mi je jako teško bez njega...
Image Hosted by ImageShack.us


Post je objavljen 06.08.2008. u 21:56 sati.