Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/shadow16dea

Marketing

ANĐELE VOLIM TE!!!
Image Hosted by ImageShack.us





Ljubomora..ili..??
Neznam šta se događa samnom...neznam kako to nazvati......nisam ljubomorna.....ali.......uglavnom postoji jedna Maja...Igorova najbolja frendica...stalno se čuju .....druže se...a ja koda me neko polije hladnom vodom kad spomene to ime...vani sam s Majom,Maja zvala,Maja poslala por.Maja treba pričat samnom.......neznam zašto mi to toliko smeta.....milijon puta mi je rekla da joj je samo frend..da nam nikad nebi sjebala vezu...da sam joj simpatična...i da mu je ona birala curu da nikada nebi izabrala bolju...da stalno pričaju o meni..da me on toliko voli..da ona ima dečka4god.ma sve naj naj.....i upoznala sam ju...ali neznam iz kojeg razloga..jednostavno nevjerujem..kad mi kaže da je s njom vani..neznam...neznam dali su moje reakcije uopče "normalne"...možda bezveze "razbija glavu glupostima"....alituzantuzan
jednostavno....toliko se volimo....ali mene izluđuje ova razdvojenost....ta prokleta daljina...ko zna kad če mo se vidjet...toliko puta mi treba..da je kraj mene..da me zagrli..da znam da je sve uredu...da me poljubi....a njega nemacrycry
nema mog bebača..koji će me snažno zagrliti...a ja ću se osječati sigurno...znati da nam nitko ništa nemože...nisam ljubomorna.....ali boli kad znam da kad je njoj teško..kad je treba negdje odvest..kad je treba saslušat..savjet...on je uvjek uz nju...a nemože biti samnom....jednostavno me to boli...razdvojenost koja me svakim danom sve više izluđuje
...svi od mene očekuju sve super..sve najbolje....a kad neko nešto sjebe...samo kažu Andreja oprosti...i sve je uredu..uopče neznam šta da radim..zašto ga toliko volim...zašto je ovo ludo srce jače od pameti.......:cry
:



Lažu te


Zagrli me






Zbogom za kraj
Diskoteka kao u snu
ljudi rijeka na ulazu
glavna zvijezda ona je sad
voli je grad

Tako lijepa i uspjesna
tako slavna, a bezgresna
ponoc kuca dok izlazi
luduju svi

Ref. 2x
Pjevaj svjetlima velegrada
pjevaj sad, moja bivsa draga
ja cu pogledom da te molim
jos ovu noc

Pjevaj, padace piramide
neka svi moju ljubav vide
ti dalje mozes sama
zbogom za kraj

Svice zora, ostaje trag
od subote nocima
ko si sad, bez odsjaja
u ocima

Ref. 2x





U moj svijet si dosla ti
Tiho kao suton blag
Moje misli i moj trag
Nasao je lik tvoj drag

Ispred nas dug je put
Nad njim bdije strepnja strah
Trazim njezni pogled tvoj
Dok te ljubim gubim dah

Sav nas put moja ljubavi
Prati strah i sumnje dah
Tvoje misli nekud lutaju
Kuda vodi njihov trag


Kada jedna ljubav prodje
kazu druga dolazi,
al za tobom zelja luda
jos uvijek ne prolzi.
Ako se sretnemo opet jednom me pogledaj bar
jer bili smo bili nekad
najlepsi par.

Kazu zivot tece dalje
treba opet voljeti
a uzalud jos uvijek te
ne mogu preboljeti.
Ako se ljubavi nove ugasi poslednji žar
sjeti se bili smo nekad najlepsi par.

Svaka ljubav , ljubav nije
samo ti si bio to
neku drugu ljubav nece
ovo srce slomljeno.
Ako te zaboli proslost na mene pomisli bar
jer bili smo bili nekad
najlepsi par.


Post je objavljen 04.08.2008. u 20:33 sati.