Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kakgodokrenesuvjeksinaistom

Marketing

....evo me napokon

...ey...ljudi kaj ima..kak ste ...evo konačno novi post.....kod mene ima sveg i svačeg....…evo ne znam od kud da počnem jer ima tolko tog novog kaj se dogodilo do sad a nisam vam ništa napisala na blog…pa evo ovak … upoznala sam nove susjede … i zaključila da tamo nitko nije previše svoj i tak uglavnom …to su vam Žirafa,Viky,Tea, Veronika…i upoznala sam još i Sandru i tkz. Slona…i još uvjek ne znam tko je tamo o.k …n saznala sam da su svi tam ludi na svoj način…najviše mi se svidjela Veronika…mala preslatka klinka …ima samo 4 god…mala je zakon… da nastavim dalje …e da u vezi Žirafe…izvađa vam on neke akrobacije po plotu i sad kak smo ja i moj buraz išli doma vidli smo kakve gluposti izvodi i naravno zapljeskali na to vam se žirafa okrenuo a mi mirni ruke iza leđa i neznamo o čem se radi…moš'mislit….ma to vam je jako luda obitelj….šta se tiče J do sad jebilo sve ok …i Ivica je saznao jer mu je Ana rekla i bilo je sve ok…Nineka je bilo i strah bit tam u mraku …. Benkica i Bara imaju i nove bračne svađe no mislim da je sve u najboljem redu…gledali smo i konjske trke al su nam falili i neki konji…moj buraz je našao potkovu …evo čekam da upoznam i tu svoju šogicu, no to nebu tak skoro…i kaj da još napišem ima dosta tog kaj nije za javnost pa tak da većinu neću zapisat….e da šta se tiče priče koju sam htjela napisat napisat ću evo ovdje o čem e radi….Radi se dakle o Ines,Tonki… Hani Ivoni Veci Bosiljku i valjda je to to…uglavnom to vam je sve jako komplicirano i sve mutavo….a nitko ništ ne smije znat….no ja ne bi bila ja da nebi sve saznala....naravno kako svatko od njih treba nekom to ispričat pa tako sam se ja našla ovdje da to slušam i evo ovdje zapišem....dakle idealni parovi varali su se međusobno ne znajući da ih ova druga strana vara...meni je to bilo toliko glupo .... ja sam sve znala al nisam nikom nikaj ovorila...osim....to da ne prekidaju i lagala kako nitko nikog ne vara...što naravno nije istina....no neću sad pisat sve to detaljno ovo je dovoljno ... zar ne?? Ostatak ću samo isprićat usmeno ili preko por. osobama koje to zanima....Ja sam evo super i uživam malo u kiši malo u suncu i tak...kako sam već ovdje dosta napisala polagano mi ponestaje i inspiracije i sve mi se manje da ovo pisat...nisam vam se baš mnogo javljala...pa nadam se da ću to nekako nadoknadit....bez brige na nikog se posebno ne ljutim.....ajd pozz... odoh promjenit dizajnić i javim vam se uskoro...za dan dva...uživajte.....živjeli praznici!!!!

Post je objavljen 28.07.2008. u 14:01 sati.