Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pickica0kurvica

Marketing

oči pune suza, opalim te zguza, ruke na grudima opalim te mudima, jaa!! KURWICA

bokić...kak ste mi???...malo duže nije bilo novog posta...neznam otkud da počnem pisati jer se puno svega događalo...hmm...pa ovako..prošli ponedeljak nije bilo niš zanimljivoga...bar se ja ne sjećam...bila sam na infuziji i tak...u utorak sam se probudila i bilo mi je malo dosadno doma pa sam se spreminila i otišla f mihovljan..mislila sam tam ostati do četvrtka al sam došla doma u petak...u mihovljanu mi je bilo predobro,..igrala sam se s bratićom i sestričnom

..srela sam se i s jednim dobrim (jako dobrim i zgodnim) frendom..mislim on si je rodbina s mojim bratićima...i tak smo si mi dva (ja i moj frend marko) dobri..nekad je često dolazil k meni..pa smo se gubili..i ja k njemu..al onda je on otišel f zagreb pa smo se čuli sam prek poruki...i tak smo sad nakon nekoliko meseci otišli skupa na pijaču... :)..bilo predobro.. al moram vam reči da ima još jedan jako jako zgodan dečec f mihovljanu..aha,..sused mi je..hahaha..i oke smo si..bila sam i pre njemu malo ovih dana..i tak..kad sam f petak došla doma prvo sam si nesla mobača na popravak jer su mi ga moji mali slatkiši (edvin i katja) pokvarili..ma nema veze..i tak imam dva mobače...ostavila si ja mobača i begec s starom do dučana kaj si kupim žvakače...i onda domeka...navečer sam išla na igalište da vidim kaj se događalo f strahonincu dok me nije bilo...i bilo je lijepo na igralištu...al smo već oko 11 išli domeka...aha..i tak...došla je i subota...dan za slavlje...slavila sam ročkasa jer ga prije nisam mogla slaviti....prvo su ljudeki došli k meni...bilo nam je jako lepo...malo se pilo..onda se papalo (pet đambo! pici)...pa onda torta...(jbt.nemrem se sjetiti kak se zove...ona kaj se jede ledena)...onda smo još malo bili pre meni...zajebancija...i posle toga smo išli f rotor...fakat mi je bilo predobro...aha...hvala svima kaj ste mi pustili tak puno pjesmici...baš ste dobri...volim vas sve...no dobro...dosta..haha...i tak smo mi malo(puno) pili...a neki nesmeju piti zbog jetre i slezene...al ko te to pita za ročkas....po nas f rotor je došla moja stara i od maje brat...i ve kad smo se pelali doma mi smo bili ispred njih..hehe..i mi smo si navinuli muziku...s menom su se doma pelali saffy, košak, stefyka i moja pičkica i mi smo si navinuli muziku..i plesali smo po autu..haha..ovima iza nas (kaj su išli s majinim bratom doma) nije bilo jasno kaj stvaramo f autu..a mi smo samo pjevali i plesali...kad sam došla doma još sam se s mamom jednu vuru spominala..malo mi se jezik petljal,,al sam je ona nekaj spitavala...bla, bla, bla..i tak smo mi proslavili moj ročkas...."ZA ŠOLTU OD EKIPE!"..hehe.. jučer su pre meni bili saffy i košak..i košak mi je pokazal leteće nosoroge..aha...hehe..i tak..malo smo se gubili..ima oko 300-400 sliki s mojega ročkasa..heh..nem ih ve metala jer mi se neda...al svakak bum ih dsela jer su prekrašne..haha..jučer navečer smo bili malo u fortuni na cedeviti...bila je s nama i od stefike sestrična petra...ma zakon ženskica...uvjek dok dojde s stefom na igralište nam je zabavno jer nam pjeva..priča viceve...prdi, podrigava se..i tak..hehe..bili smo malo i na igralištu...ccc...,ma zakon mi je na praznicima...
a sad...za kraj se ispričavam kaj sam napisala tak dugoga posta( a sigurno bude i moja pičkica neš napisala)..i ispričavam se kaj vam ne kommam..al ewo, vidli ste i sami da sam imala ludi tjedan....to je samo mali dio svega kaj se događalo,,,al nećemo više o tome...
..i zahvalila bi se svima kaj su mi bili na ročkasu i kupili jepe pokloneke,,,aha,,
..i zahvalila bi se svima kaj nam ostavljaju komače....
hehe....

...sad vas napuštam...smo dok stisnem "objavi" i izlaz...hehe...na vama je red da nam opet komate,,,uživajte...puseee svima






Post je objavljen 28.07.2008. u 09:23 sati.