Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/iloveyoulikecrazy

Marketing

ey people evo i mene nakon 130 i nesto kommova,tnx svima sta su posjetili moj blog i kommali.ne znan bas sta da vam pisen al eto.cula san jednu pismu od bon jovia a zove se its my life pa evo van i video:



a evo van sad i moja abeceda:

A-avril(moja naj pjevacica)
B-breskva(voce)
C-crv(ljigava zivotinja)
D-devet(broj)
Đ-đak(ucenik)
E-ema(moje ime)
F-frula(instrument)
G-gitara(instrument)
H-(odjevni predmet)
I-igla(stvar pomocu koje se sije)
J-jarac(zivotinja)
K-kruska(voce)
L-lizalica(slatkis)
M-macka(zivotinja)
N-noj(zivotinja)
O-oblak(to svi znate sta je)
P-pauk(zivotinja)
R-ruka(dio tijela)
S-srna(zivotinja)
Š-šibenik(grad u kojem ja zivim)
T-trava(sigurno znate sta je to)
U-usta(dio tijela)
V-vaza(stvar u koju se stavlja cvijece)
Z-zub(stvar koja se nalazi u ustima)

Post je objavljen 24.07.2008. u 21:35 sati.