Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pickica0kurvica

Marketing

Hmm..naslov..koji naslov...nema naslova..ili ima??!! Pickica...

Eyyy...konacno novi postek...ulala...hehe..sretansretan I kak ste vi meni??!! Jer ja sam superrrr.....thumbupthumbup yea...i tak..hm...pa puno toga se dogadalo od zadnjeg posta...al najbolje je bilo v subotu...partypartyparty Tak je..bile smo kurvica i ja na rodkasu..od Pepike..bilo je genijalno..bile su jos tam Goga, Monika i DOroteja...zujozujozujo Pilooo...se...plesalo... Ono nemas kai...posle smo isle v Rotor...i tam je bila ludnica....partypartypartythumbupthumbup Tam je meni dosel jeden slatki decko...hmm...kisskisskiss Naplesala sam se kai ima biti...v rotoru je naravno bilo i celo drustvo..Steva, Maja..KOsak, Tonc, SAffy, i ove gimnazijalke (hhehe) DIjana, Tina, SAby...ono bilo je bas zakon.. nutnutnut Vcera je bila nedelja..ma nemoj...heh.. v jutro se spalo..al sam se ipak stala..jbt malo se gubim..nemas kai..onda sam morala klipice iti slagat...ujea.. njaminjami heheh...i kurvica nebus jos kuma..btw..heheh....onda smoOnda znam ko je jos se bill... MIsliim znam al mi se neda nabrajati..hehe..sretansretansretan i tak...ovo je malo duzi post..cudno al..kaj bus..bas mi se da pisati..ulala...hehe..i tak..ve pak je dosta..
POzzz...kurvici..maji...stevi..toncu..saffy-u..kosaku...kristi..tini..saby ..dijanchiki..i tak..sima koji komaju.,.sam tak nastavite...pa se cujemo...
Mojem mateku...puno puseke saljem...cerekcerekcerek kisskiss
Ajde...poZZzzz.... mahmah wavewave



....ewoo me ljdi..kaj se i ja malo javim...moja pičkica je napisala posta..a ja sam ga htjela napisati..hehe...aha..f subotu nam je bilo super...jeaa...prvo ročkas...jea...a onda roTor..pda..joj, bilo mi je tak lepo...mislim bilo bi mi još lepše da nesam pila i onda delala gluposti s frendom..a jbg..dogodi se...ne??..ma nema veze..pred 5 min me mama zbudila..kaj se idem stuširati i da bu začas ručak..al meni se još neda iti tuširati..pem...haha..i tak..jučer sam bila na igralištu..polako se ja vračam na svoju normalu..izlasci i to...hehe...nem već nikaj napisala kaj nebu predugi post...pozz mojoj pičkici i svima kaj je ona pozzdravila...

by:kurwica




Post je objavljen 21.07.2008. u 10:36 sati.