Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mateica111

Marketing

Ima nešto u toj BAŠKOJ VODI...ON...

BAŠKA VODA

Lipo je bilo kad sretoh te ja;
Di more šumi, di bili je žal.
Na tvoje oči kad sitin se ja;
Želja me vuče i nosi me val!
Lipo je bilo ti jedino znaš;
Di more šumi, di bili je žal.
U krilo tvoje na sastanak naš;
Želja me vuče i nosi me val!


U Bašku Vodu da ljubin te ja!
U Bašku Vodu da sunce mi sja!
U Bašku Vodu da ljubiš me ti!
U Bašku Vodu da sritni smo mi.


Lipo moje jadransko more,
Tebi uvik vraćan se ja.


Evo neznan kako da počnen pa možda ova Oliverova pisma pomogne...Prekrasan dan,a još lipša noć u njegovu zagrljaju,njegovi poljupci,ruke,parfem i njegovi tako nedokučivi POLJUPCI U ČELO?? Zašto nedokučivi?? zato jer mi ne želi reć što mu znači takav poljubac,a mene zanima jer nikad niko prije me nije tu ljubija!! na moje pitanje kao odgovor dobivam osmjeh i čvrsti stisak ruke...još jedna njegova čudna gesta...Ako vi imate kakvu svoju viziju molin vas pomozite da dokučin meni samoj nedokučivo!! unaprid vam hvala!!!

Image and video hosting by TinyPic

Post je objavljen 19.07.2008. u 15:53 sati.