Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pinkpantera

Marketing

završena poglavlja....slomljeni odnosi....rastavljeni prijatelji

tu sam...iza kuta....
stojim i čitam komentare....razmišljam što da napišem u ovom novom postu.....
da vam kažem kako je sve uredu...da nema ništa novoga da je sve po starom kod mene...mogu...=)

završila je osnovna....nisam očekivala da će taj zadnji tjedan u takvom mahu proći....taj petak...dan koji necu zaboraviti pun suza....osjećaja....
svi prijatelji,profesori....ma prebolni trenuci....u saznanjui da više te ekipe nece biti u 9 mjesecu....sve padne mi u vodu....nezznam no malo me trta bez njih....nece vise biti istih štrebera,zajebanta....

došlo je i to dugo očekivano ljeto....
hehe bila sam na moru...more je toplo...xP
mislim sve je dolje po starom stara ekipa,sve isto....nikaj posebno....
ali ipak falio mi je zagreb
pa sam se odlučila vratiti.....

vratiit njemu...ne gradu....nego....mojoj ljubavi....maffinu....osobi koja mi je sve....
volim te medeni....<3

xoxo
vaša mawa Anuška

Image and video hosting by TinyPic

Post je objavljen 15.07.2008. u 00:45 sati.