Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pickica0kurvica

Marketing

Ako ti ikad zaplače oko,ako te nekad netko povrijedi duboko,ako ti ikad zadrhti duša,ako nema tko da te sluša..javi se psihijatru

eyybang...ewo kaj nete rekli da smo se uljenile, kurvica je odlučila napisati postanono...pda...ve sam baš došla doma od doktorice...a idem posle pak...jaj...moram na infuziju i po uputnicu za pedijatriju, i sutra za vađenje krvi....sam me pikaju..pda...pre meni nema nikaj novo...se po starom...pda...bila sam jučer malo na igralištu...pda...se je to super...bili su sami dečki i zajebavali su me...pda..al nema veze...dok sam došla doma jako me slezena bolela...pda..al bu meni bolje...pda.,..znam da imate pitanje...hehe..,zakaj ovo "pda"??...iskreno, neam pojma...došlo mi je...pda...ovo nebu jako dugi post...dela bum vam jednu sliku koju imam na površini na laptopu..jako mi je lepa...heh...sam moja pičkica fali na njoj...=(..pda...al ona je zaslužna kaj je ta slika nastala...tak da...i je,,,dela bum vam riječi od jedne pjesme koju stalno slušam...pda...


ajde uživajte...sve vas lijepo pozdravljam...wavewavemahmah

!!volimo vas!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




PUSTINJAcerekcerek


Dajem ti srce i odlazim
dajem ti srce, što ću ja s njim
preda mnom pustinja i tamo mi ne treba

Tvoje su riječi pijesak i prah
bila sam hrabra, a sada me strah
noći bez ponoći, moje sunce ne izlazi

Kad me netko pita, dobro sam
i bez tebe ide dan po dan
samo kad se smijem, oči sakrijem

Jer je srce pustinja
tamo gdje sam s tobom bila
sve je isto, samo nismo ti i ja

Sad je srce pustinja
pored plave vode Nila
poslije tebe nema nigdje nikoga
pustinja

Ruža bez trnja bila sam ja
imala tebe i izgubila
jednom se zavoli, a nijednom ne preboli


Post je objavljen 14.07.2008. u 12:48 sati.