Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pickica0kurvica

Marketing

mogu da u svakom zalud tebe trazim ali samo s' tobom je ono pravo, ono najbolje pickica

Eii....evoga kaj i ja napisem posta..jer su mi rekli kaj sam lena..mislim pak jasretansretan Hm..kaj pak da ve pisem...v sredu sam se navecer isla rolat..i isli smo na jug na slodoled...isli smo...maja..steva...lala..black i tonc..i dok smo isli doma nas je black pelal po neksemu tam potu..maja i lala su se skoro spotrle..ono dddd....rolleyesrolleyes a steva i ja smo nekak durale..heheh beljbelj Vcera smo si isli po svjedodzbe..pak ono ocjene su za mene ok..a kaj bus..glavno kaj smo presli..i kaj je moja kurvica presla popravnog..ja sam s 4 prosla..ona ve s 3..yea..partyparty Dns..sam bila v shoppingu s majom i stevom...i nakupovale smo se..maja si je kupila majicu i 2 grudnjake..a steva 2 grudnjake i 2 tangice..zato decki..heheh,,,ve bu me ubila al nema veze...bangbang a ja sam si kupila ist majicu..sretansretan i tak..posle se je maja zmislila oko 6 popodne kaj bi si ona cipele kupila..mislim..ddd...headbangheadbang al dobro kupila si je..i ja sam si drugi den jos grudnjaka kupila..ve mi je dosadno malo...lepo kaj komate..samo tak nastavite...njaminjami Idem ve ja pomalem...
Pozz...mojem ur razredu..hehe...i puseke im saljem..a i ovaj mojaj..maji..stevi..kolarovi..a mojoj kurvici kaj ozdravi..i nek se ne jebe u vezi ovoga...nek se on lepo streli..bangbang Pozz...i blacku..i saffeku..i toncu..i tak...se one koje poznam ...
Puse..mojem Renatiju..koji me se nek pazi...kisskisskiss
Ajde..komajte... mahmahwavewave

Evo Maja mi je rekla kaj moram deti slike s njezinoga rodkasa pa evoga par slikici:

Maja i Stefani
Free Image href=
Ja i Maja
Free Image href=
Tonc
Free Image href=
Saffy
Free Image href=
We me nkj imageshack jebe..pak bum drugi put dela jos sliki...

Post je objavljen 11.07.2008. u 11:21 sati.