Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pickica0kurvica

Marketing

"pijem bambus i baš mi je fino, malo kole, dve trećine crno vino" kurwica

eyy..ewo opet new post..tnx svima na komićima...jaj...kak je moja pičkica dela lepoga dizajna...nemaš kai...mislila sam da imam inspiraciju za pisanje posta ve pak neznam kaj bi napisala...al ewo...bum se potrudila i nekaj natipkala...inače je 5 vur i ja ne spim..jaj...celu noć nisam spala...mislim kak pak bi spala kad sam celi dan spala,,,heh...sam da vam velim da mi opče nije lepo na praznicima...neda mi se ve pak pisati o bolesti..sam kaj bute znali da su mi se nalazi pak pogoršali..i neznam kad bum ozdravila i to sve..nesmem niti hodati...morala sam ostati f bolnici, al naravno ja nisam htjela ostati...i tak sam ve doma...čak su mi i kolica htjeli dati kaj nem hodala ili kaj...ah...nema veze...bum ozdravila,,,,vjerojatno budem cijeli 7 mjesec doma...al ak do 8 ozdravim...jaj...bežite si od mene 2 metra...hehe...nebu dobro...opče nem doma....ewo..još malo pa bum se morala iti spravljat za školu kaj si pem po onu sramotu od ocjeni...aha..jedva čekam....ve sam se zmislila da jučer nisam kupila bombone za školu kai ih malo počastim za ročkas...bum rekla baki kaj me otpela prije škole i f dučan jer bu me i f školu ona pelala...a posle ak me nebu slezena bolela pem na pol vure do grada,,,na pijaču...s medijom..heh.. nadam se da bum mogla hodati do tam...aha...ewo ...već nikaj nem napisala...svima šaljem veliku pusu, a najveću mojoj pičkici(mogla bi me dojti glet)...ajde...uživajte...

pozzz

Post je objavljen 10.07.2008. u 05:00 sati.