Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pickica0kurvica

Marketing

Evo...i moj prvi postek...by...pickica...

sretansretanEyyy.lkudeki moji..evo pisem posta..heh..nemres belivit i to se desilo..jbt..fakat...pa ovak...v subotu smo bili f Rottoru..bilo je ludilo..bili su Maychi..Steva..Tonc..Saffy..Kosak...i ostali...pilo se pjevalo..yea...Heh..ja sam i bez glasa ostala...sretansretan Mah nema veze...bude to preslo do subote..al onda bu opet ludilo..jer moja kurvica slavi rokasa..yea..nam opce mislila u kakvom bum stanju.. No..i tak..kaj da jos napisem..ve trenutno gledam seriju...i mislim na svojega decka..yea..mojega malenoga..puno pusa mu saljem...Danas je Maja spala pre meni...zapravo nikaj smo se ne naspale...a jos smo se stale v 10 min do pol 7 jer smo posle isle podrit frendicu..isla je na popravni..i preslaje matematiku...bravo kolarova..i tak...je i v cetrek si idemo po svjedodzbe...i tak ...ne??!!..HEhh..
Dosta bi bilo..neam vec inspiraciju..heheh...
Pozzz...mojoj kurvici...maji, stevi,perasovi,moniki, beli..i ovim nasima...i uerkacima...ostalima...tonceku..saffeku..kovacicu..kosaku..
Do sljedeceg pisanja budite mi dobri..heh..
Pusam...vas..

I puno pusa MOJEMU RENATIJU....cerekcerekcerekcerek

P:S: ovo je za moju kurvicu..daj deni slike...one..meni se neda..heheh..ajd budi korisna...


Post je objavljen 07.07.2008. u 12:29 sati.