Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/malenepustolovine

Marketing

...sjećanje na 8.c...

mahevo me ponovo!!!
za početak...
OVO NIJE POSLJEDNJI POST NA OVOM BLOGU !!!
hehe... odlučila sam napisati vam ovaj post !!!
pa evo malo smijeha... kaj se nate stalno plakali...

neobjavljene izjave :

(sat hj)
nevenu plazi muha po ruki...
uč. ga pozvala odgovarati
NEVEN :"učiteljice nebrem odgovarati muha me grize!"

(sat hj 2)
muha plazi po grafoskopu (na zidu se vide velika krila)
NEVEN : "učiteljiceeeeeeee, supermen u razredu !"

(sat fizike)
toni i valentino razgovaraju
UČITELJICA "Toni, tak si kak kvočka štera topi jejci pak se nebre namestiti...
skup s Kovačom !!!!!!!!

(sat fizike 2)
učiteljica nekai pita Lovreka
Neven ne čuje pak veli
" nesam čul! vuha su mi zaštopana! "
UČITELJICA : "to si razredniku reči ,da imaš probleme s sluhom "

... i to bi bilo to....

PJESMICA bivših OSMAŠA

Sreća je došla,
a s njom i odmor moj,
muka prolazna je prošla
kad rekli smo ZBOGOM osnovnoj!!

teška izjava ,
al sad je kasno
osnovna je prošla,
to nam je jasno !!

otišli smo,
a povratka nema,
ostala je samo
USPOMENA !!!

sa nama se pozdravite
prijatelji naši,
otišli smo,
više nismo
OSMAŠI !!!!!!!!!!!



... Nadam se da vam se sviđa bonus post... i da bute punoo kommmentirali...

Užiwayte & pozZZzzz




Post je objavljen 29.06.2008. u 13:50 sati.