Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/shadow16dea

Marketing

Evo me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

Jupi...škola napokon završila...sad sam na zasluženom odmorusretansretanbeljnut!!!!!Prošla sam s 4(4.17)ja neželim 5..meni je ovo sasvim SUPER!!...a koliko i učimsretan....!!!!!Stalno sam na moru..a ako i neodem...izležavam se po cijele danesretansretan!!!!PREVRUČE JE!!!!...stvarno je teško za izdržat...zato je dobro kad si na moru!!!sretansretanroflrofl!!!He,he!!!!Iako ja jedva čekam da odem iz ove Rijeke..dosadna mi je...gledam je cijelu godinu...sve uvijek isto....dojadi ti.....Danas u 00:00h krečem sa folklorom u Slovačku...vračam se u pon.ujutro!!!!jedva čekam da vidim društvo od tamo...istina...teško se sporazumjevanosretanrolleyesnut...ali super susretan!!!!!Žao mi je što nemam toliko vremena pisat po blogu.....ali bratić mi nekad neda....izmišlja.....a jedno vrijeme i neču biti u Rijeci....al di god budem nastojat ću da vas čitam...obečajem!!!Kod mene nema ništa posebno......sad je ljeto...pa imam više vremena za dečke!!!HE,HE!!!UPS....to nisam smjela napisat....beljsretannut!!!!!!!...ma.....neke stvari ču ipak zadržat za sebesretansretanrofl!!!!!!Sa Igijem je sve ok......samo jedva čekamo da se vidimo...samo se nadam da me teta neče opet zaje...(NESMIJE)!!!!15.7mi dolazi frendica iz Trna...(JEDVA ČEKAM DA JE VIDIM)...a kad ona ode..ja onda napokon svom dragom i prijateljimasretansretan!!!!!Samo da planovi ne propadnu...al neču mislit negativno!!!!!Sve vas puno VVVVOOOOLLLLIMMMMM i šaljem VVVVEEEJIIIKUUU PUSUkisskisskisskisskisskiss!!!!!!Pozdrav iz sunčane rijeke!!!!!beljbeljwavewavewavewave

Post je objavljen 26.06.2008. u 16:52 sati.