Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kakgodokrenesuvjeksinaistom

Marketing

...evo i glupsti ...tak da se imate čemu i nasmijati..

NADGROBNI GOVOR UMRLOM MIKI
Tuzni zbore: dragi Miko,
Kao sto vidis evo se tvoji cigani sastadesmo pred tvoju rupu, da te ispratimo sa ovaj svet. Ne secas se Miko bre, kada si bio ziv, bio si bre sila, bio si bre autoritet na nas cigani. Bio si bre kmet opstine i naj-laf.
Ne secas se Miko bre kada se dohvatimo ja sos Peru, Pera sos Jovu, a Jova sos Gile, ti dodjes bre Miko i rasteras sve u pi*ku materinu.
Ti si Miko jedini bio laf, jer si ti jedini smeo da prdnes pred Ziku pandur bez straf.
Ne secas se Miko bre kada si bio primat na nasu cigansku kapelu. Svirao si Miko bre kao poganin u usta te je*em. Druze Miko ti si bio veliki vrtoguz na violinu. E tuzni zbore, sto je svirao Miko, da mu je*em mrtvu majku cigansku, akda sa svoje cemene uvati visoko CE pa kad zasvira "Kosku" pa "Madam je*em te fraj", a publika skici u sav glas i nas ima da nas nema.
Lele, lel kurafti bila sudbina bre Miko, kad te vidim na tu mrtvu dasku sas pruzeni papci i zatvoreni kapci, kako lezis mlad i krut, ko moj ku*ac, dodje mi bre Miko da idem u pi*ku materinu. Dosta bre Miko, u du*e te je*em, od silne zalbe ce mi srce napukne, tresnem ti ga tetki u carapu, kad si umrel tako mlad i zelen ko finansijska bluza. Ti si bre Miko otiso na onaj svet, a evo ti moj ku*ac sto ces se vratiti na ovaj. Laka ti bre bila nasa ciganska zemlja.
Zdravo da si bre Miko, ziveo



Skolski biseri
Za vrijeme II svjetskog rata poginulo je 1,700,000 mrtvih.
Moze biti i kriva povrsina, ali da je ravna.
Jos jednom cu ponoviti i vise necu, mada mozda i hocu.
Sto prije zavrsimo, prije cemo biti gotovi.
Tiho neka ti napise.
Pazljivo dokopavamo amonijak.
Uzmete loncanicu za koju sigurno znate da ima korijen.
Nekoliko visestanicnih stanica
Sijalica je plava, ali se moze koristiti i neki drugi zvuk.
Ribosomi su rezultat elektronskog mikroskopa
Ovu biologiju bismo precizno mogli nazvati OPCA BIOLOGIJA.
Cupasto korijenje
Te brojke imaju sve slabiju vrijednost.
Stjecajem okolnosti, dugo je zivio.
Mina se pronalazi tako sto se ona prvo pronade.
Pronadeni su mnogi pronalasci
Sto sam ja ovim time zeljela reci?
Individualna stvar pojedinca.
Sjede pored nekog bazena i jedu lezecki.
Smanjuje se povrsina obradivih povrsina.
Svi mi imamo oci i cujemo.
Lapsus kredae
Kao dijete bio je djecak
Znak je nesto sto se namjerno upotrebljava za izraz necega
A vama se ne dize kad ja ulazim?
Prvi aerodrom je sletio 1923. godine.
Kod Rimljana je noc trajala jako dugo - do ujutro!
Sjedi tamo na mjesto i dodi odgovarati!
15000 stanovnistva
Samo vi pricajte... Necu nikog da cujem!!!
Ako je lakmus u obliku plave boje...
Neka se javi 'ko je odsutan.
Iks minus pa na kvadrat
Sigurno da vjerojatno postoje neka istrazivanja.
Pojedini pojedinci
U vecim dubinama vode mala je kolicina vode.
Goya je roden od 1746. do 1828.
U prethistorijskom dobu vrseno je razmnozavanje bez ikakvog reda.
Opomenem li te jos jedanput, izbacit cu te bez opomene!
Zavrsava se nekako nezavrseno.
Od njega zavisi hoce li dobiti jedan ili ide na popravni.
Jednino sto ovdje smeta je to sto 1 nije 2, ali to nije vazno.
Da nikog nisam cula osim samu sebe!
Prosto je komicno koliko je smijesno.
Svaki treci Kinez je Japanac.
Zivjeli su u IV vijeku prije Nove Godine.
Uradit cemo zadatak pod brojem A.
Nesto ste me gledali tiho.
Ovo sad nema veze sto ja pricam.
Greska je u meni.
'Ko se okrene, odmah ocjena vise!
Ako se magnezij gleda u oci moze se oslijepiti.
Tekucina je isparila iz vode.
I ja sam prije sest godina bila mlada!
Ne smije se pisati olovkom i gumicom!
Kad nisi odgovarao?
Il' dodes il' te nema!
Nemoj, pod hitno!
Imate otiske cipela po nogama.
Na zalost, vodena su samo dva svjetska rata.
A grupa, B grupa... A grupa, B grupa... izaberite temu.
Ova tabla je posljednji krik tehnike.
Nisam ja mutav, nego mi se jezik zapetljao iza zuba.
Pogubljen je i bio je osuden na smrt.
Sretan rodendan!- Nema na cemu.
Sto sjedis tu kao ovca koja je pojela macku?
Funkcija prvo raste, pa onda otpada.
Jel' slusate vi sto ja pisem?
Gdje se srece veliki ovcji metilj?- Kod svinje.
Ove epruvete nisu dobro neoprane.
Daj izluftajte prozore!
Sad cemo vjezbati dole u dvorani. Sigurno je hladno kao u paklu.
I sto vise volis svirati, kontrabas ili harmoniku?- Sintisajzer.
Kreketali k'o majmuni!
Vec su se i vrapci vratili iz dalekih krajeva!
Uspavanka je vesela pjesma.
On je slucajno roden.
Razlika izmedu covjeka i zivotinje je umni razum.
Nije ti dobra koncentracija paznje.
Kod tebe je situacija cista, ali ne znam sto ces imati na polugodistu!
Ma ne pricaj, telac jedan!
Neprijatelj uvijek ocekuje, samo nekad vise, a nekad manje.
Covjek lakse primi zarazu ako je gladan, ako nije jeo godinu dana.
U stambenim zgradovima.
Jesam li ja tebi lijepo rekao da sjedis lijepo kao sto i svi ostali stoje!
Tijelo dobija modroplavu boju. Ako tijelo dobije modroplavu boju onda ima vise sansi da ostane ziv!
Kineski zid je visok 15000 km... Ovaj, ne! Znala sam ja to, ali sam pogrijesila... sirok je 5 km.
U srijedu cu vam dati nenajavljeni kontrolni.
7 dana dnevno.
Od svih pasa, macka najvise skace.
Madarska je prva po broju ubojica koji se ubijaju.
Kad se temperatura ohladi...
Pusi, pusi. Pusit ces ga ti meni u kolovozu.
Kazem da cu vas iskljuciti, makar vas iskljucila.
Bolcmanova konstanta je uvijek konstantna.
Ti me nisi zadovoljio. Neka ti otac sutra dode.
On je bio slikar i pretezno je slikao slike.
Upali svjetlo da se bolje cuje
Ovi vjetrovi pusu sa zapada i zato se zovu sjeveroistocni
Oblak se mjeri od pocetka oblaka
Najmanja gustoca naseljenosti je tamo gdje ljudi nisu naseljeni
Ljubice ustani, ti si dobrovoljac.
Umro je pred kraj svoje smrti.
Imam svjedoke da sam spavala sama. (na ekskurziji)
Ovaj zadatak cemo raditi na jednom od prethodnih satova.
Ovaj zadatak nema rjesenje, ali cemo ga mi ipak uraditi.
Pisi ovako, poslije cemo vidjeti sto.
Srebro je srebrnasto-sive boje.
Pravac se odreduje pravcem desne ruke.
To je takozvani "melting pot" ili kotao koji melje.
Latinska Amerika se proteze od Arktika do Antarktika.
Kakvo vrijeme donose pasati?-Suho i vlazno.
Postale su najvece u proizvodnji stocnih proizvoda zato sto oni gaje stoku.
Sultan je dao zemlju u zavisnosti od zasluga koje je narod zasluzio.
Koji dio uha je najvazniji?-Vanjsko, srednje i unutrasnje.
Ne sutiraj tu odbojkasku loptu s nogama, razbit ce se!
Je l' sam ja rekla da se kosarkaska lopta sutira samo s rukama!
Svemir je mracan i hladan prostor. To je zbog toga sto tamo vladaju niske temperature
10 radnika platiti ce po 5 zlatnika, to je 25.
Klarinet je preteca klavira
Oni su pospjesili razvitak nafte
Ne moze sreca uvijek biti nesreca.
Grmi munja.
Granica je umjetna zato sto nije prirodna.
Ja odlicno poznajem Marxa
Udovica je zena koja nema muza.
Kokoska i jaje su jedno te isto, jer je kokoska nastala iz jajeta.
Sve je tocno, ali negdje postoji grescica.
Recite svim vasim roditeljima...
Pastorce nije svoje dijete, nego tude. To je dijete od druge zene.
Ono sto je bilo, to je vec proslo.
Iselili su se, sto prisilno, sto nasilno.
Jel' se cujem ja pozadi?
Kupila sam prsluk bez rukava.
Zavladala je glad, a i nestasica hrane.
Dozvolite mi da u naletu svrsim


Molitva na poslu
Daj mi spokojnost prihvacanja stvari koje ne mogu promijeniti, hrabrost da promijenim stvari koje ne mogu prihvatiti, i mudrost da sakrijem tijela ljudi koje sam danas morao ubiti jer su me izivcirali.
Takodjer, pomozi mi da pazim na noge na koje stajem danas, posto iste mogu biti povezane na guzicu koju cu mozda sutra morat 'ljubit'.

Pomozi mi da na poslu uvijek dam 100% od sebe...
12% ponedjeljkom
23% utorkom
40% srijedom
20% cetvrtkom
5% petkom

I pomozi mi da se sjetim....Kad imam zaista los dan i ljudi se trude da me zajebavaju, da je potrebno upotrijebiti 42 misica da bi se namrstio, a samo 4 da bih im pokazao srednji prst i rekao im da mi popuse!

Amen



Dnevnik tek udate plavuse
Ponedjeljak:
Evo zavrsio se medeni mjesec i smjestili smo se u nas novi dom. Veoma je zabavno kuhati za Toma. Danas sam napravila predivan kolac po ovom receptu. "Umutite 12 jaja odvojeno." No kako nisam imala dovoljno posuda, morala sam posuditi par od susjeda da bi umutila sva ta jaja. Kolac je ispao super.

Utorak:
Htjeli smo vocnu salatu za veceru. U receptu je pisalo:"Posluzite bez icega." To sam i uradila. Skinula sam odjecu sa sebe. Ali, Tom je doveo nekog prijatelja na veceru. Nikad nisam vidjela tako zacudjena lica kada sam posluzila salatu.

Srijeda:
Odlucila sam da danas posluzim rizu po receptu koji glasi ovako: "Potrebno je dobro pranje prije stavljanja rize u kipucu vodu." Tako sam ugrijala vodu, okupala se, pa tek onda stavila rizu da se kuha. Nije mi jasno bilo zasto sve to, jer riza nije imala nista bolji ukus.

Cetvrtak:
Danas je Tom trazio salatu. Probala sam novi recept. Glasi ovako: "Isjeckajte sve sastojke i onda pospite po listovima zelene salate sat vremena prije no sto je posluzite". Morala sam otrcati skroz do maminog vrta. Posula sam salatu po listovima i cekala tu sat vremena da je pas ne pojede. Tom je navratio i pitao dali se osjecam dobro. Pitam se zasto?

Petak:
Danas sam nasla jednostavan recept za kolacice koji kaze ovako: "Stavite sve sastojke u zdjelu i dobro izmjesajte, i to je to". Kada sam to uradila otisla sam do mamine kuce. Vjerovatno nesto nije u redu sa receptom, jer kada sam se vratila kuci, smjesa u zdjeli je izgledala isto.

Subota:
Tom je danas bio u kupovini i donio je kokos. Zamolio me je da je sredim za nedjelju. Nisam bila sigurna kako se kokosi oblace nedjeljom, ali sam nasla jednu preslatku haljinicu i male cipelice. Izgledala je preslatko, ali kada ju je Tom vidio, izasao je iz kuhinje brojeci do 10?!

Nedjelja:
Danas su Tomovi roditelji dosli na veceru. Htjela sam napraviti pecenje, ali sve sto smo imali u zamrzivacu bio je hamburger. Tako sam ga stavila u rernu i podesila kontrole na pecenje. Mora da nesto nije u redu sa rernom, jer je na kraju pecenja opet ispao hamburger?!

Laku noc Dragi Dnevnice.
Ovo je bio uzbudljivi tjedan. Jedva cekam sutrasnji dan, tako da mogu isprobati nove recepte na mom dragom Tomu.



Post je objavljen 11.06.2008. u 09:48 sati.