Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pricezaodrasle

Marketing

Sestre

Bio ti je bad kaj si odbila se naći s Tomijem taj
dan. Zvao te brdo puta na telefon ali si još bila
ljuta zbog njegove nervoze taman onaj dan kad te
uspio napaliti. Otišla si sa frendicam na kavu i
dolaziš doma kasnije navečer.. iza 22h... ulaziš u
stan i nešto ti je čudno... čuješ laganu muziku i
neko tiho jecanje.. stenjanje... pritajiš se
znatiželjno prije nego si poludila na Anu i te
njene dečke! Sve je bilo pretiho za tvoju
galamu...
potigo si skinula cipele.. i bosa u najlonkama
došla do vrata od dnevnog boravka.. zavirila si i
vidjela leđima okrenutu seku kako jaše nekog
dečka.. tako su to radili polako.. Ana je
izgledala tako opušteno.. on je ležao ispružen a
ona ga uzjahala... iznenadilo te što je imala
tvoje samostojeće najlonke i grudnjak na sebi..
dirao joj je sise.. a ona je zatvorenih očiju
gledala u stop i nabijala se na njegovu muškost...
na stolu je bilo otvoreno vino... bila si jako
ljuta na Anu što to radi nenajavljeno ali joj nisi
mogla prekinuti užitak.. koliko te puta samo
slušala kako si uživala na kurčevima i
doživljavala orgazme.. koliko je puta čula tvoje
stenjanje dok je glavić nekog kurca lagano ulazio
u tvoju guzu..
Prvi puta si vidjela da Ana doživljava seks sa
užitkom.. da se prepušta.. uvijek se opirala tome
i nikada nije doživjela pravo iskustvo tucanja..
bila je tako lijepa .. njeno prelijep lice lagano
zgrčeno od širine kurca koji ulazi u njoenu
vaginu... mješavina ugode i boli dok je jahala na
tom kurcu...
onda se legla na njega cijelim tijelom a on je
skvrčio noge u koljenima tako ju je počeo tucati
odozdola.. više nije jahala.. samo je stajala na
miru... stenjala i primala njegov kurac s donje
strane.. ima velik kurac... dira je prstima po
leđima.. žvale se,, ližu... "daaaa...
daaaa..." tiho je stenjala...
obuhvatio joj je guzu prstima i raširio joj
guzove... njena prelijepa guza sad je izgledala
još ljepše... kurac je ulazio u njenu lijepu picu
a nevini šupčić je on lagano masirao prstom...
tad si se naježila... znala si da ana nikome ne da
bila si jako iznenađne što mu daje da joj dira
guzu.. sada se ne opire... stresla si se kad si
vidjela da uživa u draškanju guze...
čučnula si iza ćoška i počela se dirati.. gledala
si njegov kurac kako je tuca... kako joj širi guzu
i lagano kažiprstom ulazi u šupčić...
izvadio je prst tada si se najviše iznenadila..
Ana ga je tako pohotno polizala i naslinila da si
i sama to napravila na svom prstu.. i počela dirat
svoju guzu.. "odlično se jebeš..." čula
si kako joj tiho šapće...
"hv..a...la...." govorila je kroz
stenjanje... "voliš moj kurac u sebi?"..
"vo..li..m...daaa..."... "Jako sexy
su ti ove najlonke"... "Se...str...ine
su"... "Nema veze.. stoje ti
prelijepo..." ... tada joj je ššapnio nešto i
ona se počela dizati.. brzo si se sakrila iza
ruba.. kad si ponovo pogledala ona se okrenula i
sada su bili u 69... on je bio u uistom položaju..
pogled na prelijepo Aniino lice sa ustima oko
njegovog velikog kurca bila je jaaaako neobičan!
... Pomalo nespretno ga lizala.. pušila... pohotno
ga pljuskala po usnama... tako si ga i ti htjela
pušiti.. tako si joj htjela pokazati kako da to
napravi da mu se jaja napune spermom u pola
minute.. uzela ga je duboko u usta i počela se
tresti... mmmm... gledala si Anin orgazam dok ju
je frajer lizao... mmmm.... "kako joj je
dobro..." mislila si... "još da ima
sreće da joj je napunio usta. da su istovremeno
svršili.. mmmm.." ježila si se i dirala..
bila si skroz mokra.. kao i sada dok ovo čitaš
Mia... mačkica ti je potpuno mokra.. iz nje cure
sokovi koje treba polizati.. dobro ti oblizati
mačkicu...
kad se frajer počao dizati.. ostavio Anu
četveronoške i kleknuo da je tuca z guza.. vidjela
si mu lice i tvome iznenađenju nije bilo kraja..
"TOMI!!!!! .. Ne vjerujem..." tada si
skoro vrisnula... ali se okrenula i nisi vjerovala
da je to istina.. pogledala ponovo i vidjela kako
sam stavio kurac Ani u pizdicu s guza.. kako je
držim za njenu prelijepu dugu kosu i kako je
tucam.. a ona žmiri i uživa.. stenje i traži
još....
u jednom trenu je otvroila oči i pogledala ravno
prema tebi..nisi se stigla maknuti.. ostale ste s
e gledati.. dirala si se.. a ja sam nju tucao..
opet je zažmirila... pa te opet pogledala...
ustala si i mirno krenula prema nama... pomazila
Anu po kosi i prišla meni.. pogledali smo se u oči
o i poljubili.. prekrasna si Mia.. imaš šos..
crvenu majicu sa izraženim dekolteom.. mrežaste
čarape.. i prelijepa si...
krajičkom oka gledaš kako ševim Aninu picu... i
žvališ se sa mnom... pipkam te.. mokra si Mia...
uzuđena.. pomalo u drugom planu ali jako
narajcana... "Čučni..." govorim ti..
poslušala si me i čučnula.. izvadio sam kurac iz
Ane i okrenu ti ga prema ustima... ona je
odahnula.. gledaš ga sjajnog. mokrog.. velikog i
napaljenog.. i uzimaš ga u ruku... jako se
neobično osjećaš... primam te za kosu i prislanjam
ti ga na usne.. ližeš ga.. naravno da osjetiš
sokove iz njene pice... vlažiš se jako.. curi iz
tebe i počneš ga lizati.. pušiti... uzimaš ga u
svaki kutak usta a sokovi iz pice ostaju na tvoj
jeziku... Ana ustaje.. čučne kraj tebe.. pomazi te
po kosi i nasmije se. gleda kako ga ližeš... vadiš
ga iz usta okrećeš prema njoj... "Liži ga
cijelog.. od jaja do glavića..." govoriš
joj... držiš ga u ruci a ona ga liže iz tvoje
ruke.. liže ti prste i moj kurac.. po cijeloj
dužini... primaš je za kosu i nabijaš joj lagano
glavu na kurac.. stojim mirno a njena usta se
pomiču na mom kurcu... opet ga ti ližeš... ližete
ga zajedno... jezici vam se spoje na trenutak...
smijuljite se... drkate ga zajedno i poljubite
se... osjetiš u njenom dahu vino... spermu..
znoj.. picine sokove... i liznete se
jezicima...ustaješ... ona te skida.. ostaješ u
najlonkama samo.. sjedneš na kauč i raširiš se...
gledaš nas kako stojimo raširiš picu i draškaš
se..
primam Anu za ruku i čučnem kraj tebe.. diram ti
picu i gledam Anu.. uzimam njenu ruku i prelazim
preko tvoje noge.. tvog bedra.. ljubim se s Anom i
ruku joj vodim prema tvom međunožju... zažmirila
si i odjednom osjetila nježni prst.. novi.. kako
ti dira klit.. naježila si se.. draškali smo ti
picu skupa...
približem se jezikom tvojoj vagini i počnem je
lizati.. klitić. Anine prste... tvoje stidne
usne.. ližem ti vaginu.. ljubim je.. približim se
ani i zažvalim je.. dok je žvalim njen kažiprst ti
lagano guram u picu.. treseš se od užitka a ona se
jako popalila... oboje se približimo tvojoj pici i
Ana počne radit na njoj isto što i ja.. kad si
osjetila dva jezika na pićkici počela si
svršavati... Ana je pratila moje pokrete i počela
te lizati snažnije. posebno oko vagine.. curila si
po nama.. nastavila te lizati sama.. ustao sam i
krenu te tucati u usta. kleknuo sam s boka i dao
to da ga pušiš...
kad mi se dovoljno digao, odmaknuo sam Anu i
stavio ti kurac među noge.. počeo sam te jebati
lagano.. pa sve jače.. bila si skroz mokra.. jebao
sam te snažno a oboje smo osjetili Anine prste na
mojim jajima i tvojoj pici... izvadio bi ga van a
Ana bi ga malo drkala i naciljala natrag... onda
sam sišao s tebe..
opet smo te počali zajedno lizati... ali sada po
guzi... uživala si i kružila na našim jezicima...
pljuckala ti je po šupčiću kao i ja i lizala ga..
opet sam je odmaknu i lagano ti stavio kurac u
guzu.. "jel te boli seka?" pitala je..
"ahhh neeee... dobro je.." stenjala si..
opet nam je asistirala dok sam te tucao u guzu...
uživala si Mia... onda je Ana sjela kraj nas..
mazila tvoje sise.. mazila te po kosi a ja sam se
divljački nabijao u tvoj šupčić dok nisi ponovno
svršila...čim si svršila izvadio sam ga i brzo ti
ga stavio u usta
lizala si ga i oblizala...
"Zamjenite se".. rekao sam...
Ustala si a Ana se sjela raširenih nogu na kauč..
ima tako lijepu pićkicu... prekrasna je..
top-model... kako je ona probila led krenula si je
odmah lizati.. mmmm.. nisi vjerovala da to radiš..
i nisi vjerovala koliko si se uzbudila... i kako
je lijepo lizati pićkicu... dobre si se ovlažila..
držala te za kosu i nabijala jače na sebe...
vidjela si kako joj prilazim ustima... primam je
čvrsto za kosu i počinjem tucati... mmm.. ahhh....
uživali smo... odmaknu sam te od nje.. stala si
iza nas i gledala kako ću kurcem uči u nju...
pomogla si naciljati... kad sam uao cijeli u nju
počela si se dirati... gledali si naše guze.. i
pićku.. i kurac.. i nisi odolila da se približš i
ližeš nas dok se jebemo... moj kurac. njenu
guzu... dirala sebe.... izvadio sam ga iz Ane...
legla si ispod njene pićkice tako da sam ga mogao
strpati ravno u tvoja usta! odozgora sam ti ga
nabio u usta i ševio te jednako pohotno kao nju...
primala si ga duboko u grlo.. vratila g a njoj u
pićkicu... lizala joj guzu i opet ga primila u
usta... "Pripremi joj guzu!" rekao sam..
"Seko, želiš da to ga stavi u guzu?"
pitala si... "Daaa.. prostenjala je
Ana..."... znala si da joj je prvi puta i da
ju moraš dobro navlažiti tako da si ju pripremala
prstem još dok sam je ja ševio.. totalno te
popalilo kad si u jrenom trenu imala kažišrst u
njenoj guzi a ja kurac duboko u pićkici... izvadi
o sam ga i prislonio na njen čmar... lagano sam ga
počeo utiskivati a iz njenih ustiju se čuo sve
glasniji
"boooo...lllll...iiii....aaaa......" ...
vidjela si kako se lagano širi pred tobom i
slinila ga što više.. lagano razmicala.. kad mi je
glavić ušao unutra postala je jako glasna..
izvadio sam ga va.. odmah si ga uzela u usta i
dobro naslinila.. pljuvala joj po šupčiću i dobro
ga vlažila.. krneuo sam ponovo.. do glavića sam
došao brže i onda poalko ulazio milimetar po
milimetar sve dublje.. lizala si ga cijelom
duljinom... dok nije ušao cijeli... svi smo jako
stenjali.. počeo sam ga vaditi van.. čekala si ga
na jeziku.. pa unutra.. pa van.. pa je Anino
stenjanje postalo ritmično i počela je uživati u
jebanju u guzu... "ahhhh.....daaaa!"
stenjala je a j sam tucao sve jače... jezik ti je
bio na spoju guze i mog kurca i osjetila si kako
se debljam u njoj.. kako mi se kurac puni krvlju i
kako postaje sve deblji.. guza joj se više širila
a ja sam sve napljeniji jebao sve snažnije dok je
nisam primio za kosu i krenuo som snagom nabijati
zadnjih par udaraca prije svršavanja.. stisla je
zube i urlala ali ga je primala.."Još
malo.." govorila si joj... u jednom trenu sam
ostao duboko u njenoj guzi i počeo se tresti...
nabijao sam se grčevito i na trzaje a guzu sam joj
punio decilitrima sperme.. nisam drkao danima...
jaja su mi bila totalno puna... kad smo odahnuli i
kad sam krenuo izlaziti iz nje bila si blizu sa
jezikom.. lizala si mi kurac i dalje.. kad je
ispao iz guze ušao je ravno tebi u usta....
cijelog si ga oblizala.. u tom trenu je iz njene
guze krenula curiti sperm a van.."Pazi!"
čulo se kroz smješak.. hihotale ste se a ti si joj
to pokazivala i govorila "Joj da se možeš
vidjeti".. ona je samo kužila da joj nešto
curi iz guze i škaklja... prišla si ustima i
polizala je do zadnje kapi....


Post je objavljen 10.06.2008. u 22:20 sati.