Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pinkpantera

Marketing

you know the world can see us...in the way diffrent that who we are....

koliko još....hmm tjedan dana....ma neznam ni sama...uopće nezelim to da se desi...taj muavi kraj.....kraj školske godine....a daj ajde mislim....mi smo svi zajedno 8 godina i sada kada pomislim da vise necemo biti skupa nakon tih osam godina onda stvarno ono suze se ajmo reci nakupe....a ma neznam bilo nam je ljepo kad smo bili klinci....ali sada smo stariji...svatko od nas ima svoje probleme.....neznam....zivim dan za danom...uzivam u svakom momentu...ali ipak neznam malo je trta da kada se rastanemo da ce sve biti drugačije,mislim znam da oce ali ipak nebi bas htjela da tako bude....no ajde kaj sada filozofiram tu....ma žnj....=)

inače,razmišljala sam koju da školu upišem i da odluka je pala....neide se u 16....jbg...no ima vise razloga....

škola samo da nezavrši i tako jedva čekam da zazvoni to zadnje zvono....ali ipak sam tuznja kaj idemo svatko svojim putem....stara ekipa,se rastaje....=(

frendovi pravi ce ostati to sam zaključila,i drago mi je kaj je tako.....nela,sarice,maja,ema,dea,duda.....fala vam na svemu....makar neke od njih neznam ugo niti se ne druzim sa njima dugo....ali ipak....prirasli su mi srcu...<3....neznam svaki put kada sam tuzna znam da se njima mogu obratiti....<3....vojim vas curke....<3

moja ljubav....awww.....kako sam hepi....ako bi me se pitalo da odes sutra i kada bi pogledala ovih 15 godina svojih....dali si bila sretna...rekla bi da....da nema njega sve bi bilo jadno...no ipak je on tu....moja maffin....moja sreća....onaj zbog kojeg svaki put kada se slomim kazem sebi ajde Anuska imas razloga za ovu borbu....a&a 4 ever....<3

vasa anuska
kuss

Image and video hosting by TinyPic

Post je objavljen 10.06.2008. u 17:33 sati.