Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pricezaodrasle

Marketing

Čije su gaćice?

Bilo mi je drago kad si mi se javila.. i lijepo
opet s tobom razgovarati.. ta naša pomalo potajna
veza puna erotskog naboja nije mi izlazila iz
glave... znao bih gledati slikice koje si mi
poslala i maštati o tebi i tome što bi skupa
radili u istom krevetu.. autu.. wc-u... uživao
sam
gledajući tvoje prelijepo lice.. slike na kojima
vidim tvoje lijepe velike grudi pokrivene lijepim
rubljem... znaš koliko si me uzbuđivala.. i znam
da sam ja uzbuđivao tebe kad god bi pričali o
sexu... znam da ti se mačkica vlažila kad bi ti
pričao što volim raditi... i znam da si se
vlažila
dok bi imao kurac u ruci i drkao na tebe i pričao
ti o tome... isti smo po tome Irena... volimo
seks
i
znamo uživati u njemu...
...
nisam se iznenadio kad smo se konačno dogovorili
za susret... pozvala si me doma.. željela si u
jednom potezu rješiti sve nedoumice ... Ana nije
trebala biti doma ali je ipak ostala.. nije te to
brinulo jer smo se nabrijali jedno na drugo i
ništa nas nije smetalo...
...
došao sam sređen.. u hlačama od odijela i
košulji... ti si me dočekala na vratima i bila
prelijepa - odmah se desila iskra.. skoro se
zapalio hodnik kad smo se pogledali u oči i
nasmijali... prišao sam ti. pozdravio te i nježno
poljubio u usne... nosila si kratku haljinu..
crne
najlonke ispod.. šlape jer si bila doma :)) i
gore
lijepu tanku majčicu... predivan miris si
nosila...
tebi sam donio cvijeće a njoj čokoladu...
... upozna sam Anu... sjeli smo za stol i cugali
i
klopali.. družili se .. zajebavali a ja nisam
mogao skinuti pogled s tebe... sjedio sam kraj
tebe i stalno ti pipkao noge... uzvračala si mi
smješkom.. kad god bi ustala od stola po nešto
trudila si se pokazati mi još neki prikriveni dio
tijela onako ovlaš...
.... u jednom trenu je ana otišla na wc.. čim je
zašla za vrata poljubili smo se.. zažvalali
duboko
jezicima i tada se desilo totalno ludilo.. nisi
mogla maknuti jezik od moga niti ja od tvoga...
žvalili smo se i pipkali za stolom...
ana se vratila.. mi smo se smijuljili a ona je
sve
kužila i pravila se nevješta...
otišao sam na WC malo se sabrat... raskopčao sam
hlače, izvadio kar i primjetio sa strane da stoje
gaćice.. prelijepe sexy gaćice.. Irena, nisam
siguran ali mislm da su bile tvoje .. nisam
odolio
da ih ne uzmem u ruku.. pogledam ih... shvatim da
su nošene danas i da su pokrivale lijepu
mirišljavu picicu... liznuo sam ih i kurac mi je
skočio do stropa...uzeao sma ih u ruku i lagano
drkao kurac sa njima... vratio sam ih natrag i
totalno popaljen se vratio u sobu.. primjetila si
da mi je kurac dignt kroz hlače i smijuljila si
se... Ani je zvonio mob i nekamo je izašla (
mislim po tvojoj uputi od kad me nema :=))
.. čim je izašla prišla si mi i nastavili smo se
ljubiti... osjetio sma tvoje mekane sexy usne na
mojima... lizao h jezikom i dirao ti vrat...
grudi... puštala si mi se i lagano istraživala
moj
veliki kruti kurac... ja sam tako stoječki pipao
tvoje cijelo tijelo... od međunožja do vrata..
lickao ti uho.. lizao usne .. vreat.. i osjećao
kako se pališ.. kako se vlažiš i kako se želiš
poševiti... i ja sam to htio... jako... držao sam
ti kosu... gledao te u oči i pitao: "Kad bi
sada stavio jezik među tvoje noge... kakva bi me
pićkica dočekala?" "Mokra...i
napaljena..." rekla si ... "Pokaži mi
koliko je mokra...".. spustila si ruku u
gaćice.. gledala me u oči i draškala si mokru
vaginu... izvadila prst i dala mi da ga liznem..
Irena.. mislim da ono nisu bile tvoje gaćice ali
tvoja picica ima savršen okus. lizao sam tvoj
prst
i dirao te po sisama...
raskopčala si mi hlače i čučnula ispred mene.
uživao sam gledajući prelijepu curu ispred mene
kako vadi moj veliki kurac i drka ga.. gledala si
me u oči i uzela ga u usta.. "Aaaaahhh...
kako dobro pušiš Irena... mmm.. diraj se dok me
imaš
u ustima.. želim da ti se gaćice ovlaže od
sokova.
da budu potpuno mokre".. poslušala si ..
lizala si mi kurac i dirala si picicu preko
gaćica.. osjetila si kako se vlaže. kako ih tvoji
sokovi vlaže.. primio sam te za kosu i počeo
ševiti u usta. prihvatila si igru i prepustila
se... uživala si dok je moj kurac ulazio duboko u
tvoja usta... vidjela si da sam sve krući...
"skini gaćice" rekao sam ti... čučala
si
i skinula ih.. pušila mi dalje i dodala ih.
gledala si me u oči i kako se igram sa tvojim
mokrim gaćicama.. kako ih ližem... stavio sam ih
oko kurca i dao ti da mi drkaš sa njima.. lizala
si mi glavić a gaćicama drkala kar.. gledao sam
kako uzimaš gaćice i lickaš ih.. smješkaš mi se..
"ti se sviđa okus pice?" "da"
rekla si i lizala ih dalje... "sjedni na
kauč..."..
dodao sam ti ruku i odveo te do kauča... legla si
onako lijepa na njega... prišao sam ti kurcem i
dao da mi ga pušiš a drugom rukom sam te dirao
među nogama.. naježila si se kad si osjetila moje
prste među nogama.. kako diraju tvoju
picicu....izvadio sam kurac iz tvojih usta... i
počeo ti lizati stopala.. noge... najlonke...
skroz sam ti smočio prstiće na nogama sa svojom
slinom... nastavio sam jezikom preko nogu...
prema
tvom predivnom međunožju... osjetila si moj dah
među nogama i raširila ih jače.. otvorila mi
prekrasnu picu... kad sam je taknuo jezikom
stresla si se.. lizao sam te dugo i
temeljito...ševio jezikom u vaginu... širio t
noge
jače i jezikom prešao od klitorisa do guze...
Irena
kako lijepu guzu imaš.. kad si osjetila moj jezik
na uskoj rupici kako je oblizuje.. vrhom ulazi u
nju počela si se tresti... prvi puta si svršila
dok sam ti jezikom ševio guzu..."aaaahhh...
ševi me! sada! stavi mi kurac!" govorila si
glasno.. ustao sam iznad tebe.. primio te za kosu
pogledao u oči i pitao "želiš da te jebem
Irena? želiš da stavim kurac u tebe?"..
"daaaaa..." skinuo sam ti majčicu i
počeo lizati sise. bradavice.. maziti ih...
grickati... komešala si se od užitka i osjetila
kako mi se glavić nalazi na ulazu u tvoje
međunožje... zažvalio sam te i naglim pokretom
ušao u tebe cijelim kurcem..
"aaahhhh...dddaaaa.....stavi mi kurac
duboko..."... tada je usljedilo snažno i
ritmičko jebanje Irena... uvijala si se pod mojim
tijelom i glasno dahtala a ja sma te ševio svom
silinom... stavio sam ti ruku iza l eđa i počeo
draškati guzu dok sam te jebao...tada si svršila
drugi puta... urlala si i nabijala se na moj prst
na guzi i kurac u picici...
okrenuo sam te četveronoške. sagnuo se i dobro te
oblizao po picici i guzi... komešala se i
nabijala
na moj jezik... primio sam te za kosu i počeo
tucati s guza... uživala si.. tražila još i
nabijala se na moj kurac..
uzeo sam tvoje gaćice i opet ih lizao dok sam te
tucao.. onda sa ih tebi stavio na usne.. lizala
si
ih napaljeno.. cijele ih uzela u usta i nabijala
se na moj kurac... uživala si u našoj perverznoj
igrici... "želiš da ti ga stavim u guzu
Irena?"... "mmm....ne znam...ševi me..
da.. ne..." urlala si... izvadio sam kar iz
tvoje pice i prislonio ga na usku guzu...
Irena...
često sam drkao i maštao kako to radimo....
pokušala si se opustiti i smirila se na sekundu
jer si vidjela da ću uči u tvoju guzu... skupio
sam sline i dobro pljucnuo tvoj šupčić.. razmazao
ga i navlažio i počeo lagano glavićem ulaziti u
njega.."aaaaahhhhhhhhhh...laaaggaaaanooo...bo


li...nemoj stati..da....daaa" uralal si dok
sam ti lagano gurao kar u guzu... kad sam cijeli
uššao u tebe uzeo sam ti ruku i počeo te draškati
po pićkici sa tvojim prstima... "ševi
se..."rekao sam... svoja dva prsta si
stavila
na vaginu... pomazila moj kar u guzi i počela se
ševiti prstima... kurac mi je još više narastao i
počeo sam te čvrsto ševiti u guzu... i tvoj ritam
se ubrzao pa si se ševila sa dva prsta u stom
ritmu i uživala.. Irena kako sexy izgledaš...
kako
se dobro ševiš... primio sam te za kosu i nabio
ti
kurac čvrsto u guzu nekoliko puta.. tada si
svršila još jednom.. ili dva puta...
mmm....izvadio sam ga i vratio natrag u picu...
ševio te čvrsto.. pa opet u guzu.. pa u picu...
tada sam ga izvadio i prišao ti sa prednje
strane... uzela si moj mokri kurac i počela ga
pohotno pušiti i lizati... tucao sam te u usta i
gledao tvoje prelijepo lice na mom kurcu...
"Irena.. želiš da ti napunim usta
spermom..?"...."mmmhm...daa..."
mumljala si i sve bolje mi ga lizala... počeo sam
te tucati u usta sve žešće.. "diraj
se!".... nastavila si si dirati malo guzu ..
malo picu... i primala me u usta... vidjela si da
sam blizu.. tempo mi se jako ubrzao i kurac je
bio
ogroman u tvojim ustima kad si osjetila da se
počinjem tresti.. uz moju trešnju uslijedio je
prvi veliki mlaz sperme u tvoja usta... špricnuo
ti je ravno u grlo.. zagrcnula si se i nastavbila
pušiti i drkati.. mene i sebe.. uslijedilo je još
nekoliko mlazova sperme.. u usta... po tvom
prelijepom
licu..."aaahhhhhhh...daaaaaaa...."
svrašavao sam divljački i uživao u pogledu na
tvoje prelijepo lice.. i kosu.. punu moje
sperme... bila si nasmijana i zadovoljna dok sam
se smirivao i kurac ti je bio još u rukama...
krenula si se u wc oprati.. ja sam išao za
tobom... znatiželjno si pogledala sa kojim sam se
gaćicama igrao i nasmijala "ccccc... to NISU
moje gaćice rekla si .. nasmijala se i obrisala
spermu sa lica sa njima... onda si moj kurac
obrisala sa njima.. liznula i i bacila u
veš..."
čuli smo vrata...
"sranje - Ana!" nasmijali smo se.
zatvorili wc i smirili se... "moramo ovo
ponoviti..." "da..."

Post je objavljen 08.06.2008. u 17:12 sati.