Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ekt7woo

Marketing

:(

Šugava subota!!! Evo ljudi, sad je 1:08, točnije nedjelja je, stigla sam prije par minuta kući, nemojte se čudit ako pogriješim koju riječ, nisam baš pri sebi, mislim pa u 1 ujutro pišem post, sedam puta sam pokušavala uć u proklieti blog, nisam se mogla lozinke sjetit!!! Prokletstvo... Živčana sam jer sam jako tužna zbog nekih stvari kao npr... MRZIM OSOBU KOJA MI UPROPAŠTAVA ŽIVOT!!! DOSTA MI JE TOGA, OVA SUBOTA JE BILA TEŠKA KATASTROFA!!!! Muka mi je od svega, Martina se jakooo napila, Tin je pokido znak i dio nosio sasobom kući (onaj gornji dio), pa neku zastavicu, ja sam ovu subotu ostala sasvim noramlana kao, mislim, ja sam psihički NENORMALNA!!! :) Dosta mi je svega, spava mi se... ode ja u krpe... pokušavat nać "duševni mir" (čitaj otrijezniti se)... :) kiss svima!!!
By:Nyn@

Post je objavljen 08.06.2008. u 01:13 sati.