Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tuzasve

Marketing

Sexy SMS poruke


Falis mi cijeli dan. Jedva cekam da te vidim. Da udjes u mene. Da dodjem na tebe. Da spavamo zajedno i postanemo jedno. Voli te tvoja pidjama.
Sanjao sam da sam krao kokosi i jaja iz kokosinjca i da su me ulovili... Ti si mi bila sudac. Za kokosi si me osudila, a za jaja si me pomilovala...
UDARNA VIJEST: istrazivanje iz Amerike: ljudi koji su losi u krevetu i koji nikada nemaju dobar SEX drze mobitel u desnoj ruci dok citaju poruke!!! Prema tome...
Volim kad udjes u mene malu, vlaznu... Kad udes prvo se najezis, a poslije ti je toplo i vlazno. Volis strcati u meni i po meni. Voli te tvoja - tus kabina.
Dragi, uzmi me i njezno dodiruj svojim prstima... Obozavam da mi sapuces na donju rupicu... I da me ponekad napunis do kraja... Voli te zauvijek tvoj mobilni aparat.
Idemo uciti matematiku, tebe i mene zbrojimo, odjecu oduzmemo, noge dijelimo pa se mnozimo.
Sjecas se kad si mi polako umocio prst a onda ga polizao i tu radnju ponovio vise puta. I onda shvatio, to je nesto najbolje na svijetu do sad. Tvoja Nutela
Prija ti moj dodir i njeznost kada se obavijam oko tvog tijela. Postoji li ljepsi osjecaj kada si ti gol, a ja na tebi. Voli te tvoja vjerna... deka!
Najprije cu skinuti tvoju svilenu kosuljicu, zatim te prisloniti na svoje tople usne. Potom te lagano kusati jezikom a tek tada staviti te u usta dragi moj bronhi.
Lijeva mi je noga Bozic, desna Nova godina, a ti dodji izmedju toga!
Ovo su sretne sise (.)(.)! Posalji ih 10-torici ljudi i imat ces uspjeha u sexu godinu dana, a ako to ne uradis, kita ti se nece dici 5 godina! KRENI!!!
Sex is like Nokia (connecting people), like Nike (just do it), like Pepsi (ask for more) and like Samsung ( everyone is invited).
Prije upotrebe suh i spusten, za vrijeme upotrebe mokar i dignut, a poslije upotrebe mokar i spusten! Pozdrav od kisobrana.
Postovani! Obavjestavamo vas da je vasa molba za kloniranjem uvazena. Postupak je jednostavan - to cemo izvesti tako smo cemo vas jebati tako dugo dok ne klonete.
Jedva cekam da ga uzmem od tebe, tako toplog i dugackog, pa da sa njega posisem sve bijelo i ljepljivo i da ga uzmem duboko u usta tako toplog. Oh moj slanac.
3 osnovne razlike izmedju aviona i penisa: - kad se dize, avion je sve manji - na avion moze sjesti vise osoba - ajde popusi avion ako mozes.
Sanjao sam da si kocka secera, ali ja volim secer u prahu pa sam te tucao cijelu noc.
Lezim. Postaje mi stvarno vruce. Uzimam ga u ruke, vruc je i tvrd. Stiskam ga, on strca po meni. Bez njega gorim, SUN MIX ja volim.
Zena je nisko lezeci objekt u koji muskarac ulaze svoj visoko stojeci kapital sa tekucim kamatama.
Postoji seks, brzi seks, zestoki seks, njezni seks, grupni seks, sadomazohisticki seks, telefonski seks i za ljude u tvojim godinama, "Nikakav seks"
Kad me imas, dobro ti je. Kad me liznes, vlazim se. Kad me palis, ja se zarim. Kad me sisas, ja se gubim. Kad se izgubim, ti me gasis... tvoja... CIGARETA!
Volim te gledati kako spavas, zavlaciti se pod tvoje pokrivace, volim istrazivati svaki dio tvog tijela dok te konacno ne natjeram da se probudis. Tvoja KUCNA MUHA
Sex je najveca obmana na svijetu. Mislis da si na sedmom nebu, a ustvari si dva centimetra od supka!
Obecao je da ce biti njezan, da me nece jako boljeti. Krv je sikljala na sve strane. Kad ga je izvadio bio je ogroman. Bio je to moj prvi izvadeni ZUB!
Oh, kako samo volim kada diras moje dlacice, kada onako grubo guras moju glavicu u svoja usta, a najvise volim kada me namazes onim sluzavim. Tvoja ZUBNA CETKICA!
Koja je razlika medju zenama od 8, 18 i 28 godina? One od 8 nakon bajke idu u krevet, one od 18 pomocu bajke odvuces u krevet, a one od 28 su bajke u krevetu.
Vremenska prognoza: Kad je jugo jebi dugo, kad su kise jos i vise, kad su mrazi ne silazi, kad su bure jebi svake ure, a kad snijeg pada ponovi sve ovo do sada!
Nova usluga Vip.me zove se Sex.me. Za oralni sex pritisni jedan, za analni sex pritisni 2, za obicni sex pritisni tri, a za pomoc nazovi mene.
Htjela sam ti poslati nesto slatko, lijepo, njezno, ali vruce i sexy... Samo je problem sto ne stanem u display.
Skidam ti gacice, osjecam toplinu mackice, ti mi ga lizes i glavic dizes i zeljenom cilju stizes! Dodji kod mene na kavu da izmedju nogu osjetis glavu.
Moje toplo tijelo zagrijat ce te u hladnoj noci, zelim osjetiti kako tvoj vjest jezik prelazi preko mojih oblina. Cekam te na stolu. TVOJA SALICA KAFE
Ti imas sve. Ti imas ono nesto sto ja trazim. Ti imas savrseno tjelo, a tek guza... Tvoji poljubci su kao u snu. Ti imas savrsen osmjeh, a ja imam pogresan broj.
Stlah me je! Tlesem se. Plasim me mlak! Ne smem sklopiti okice, svuda stlaaaaasna cudovista. Ne znam sta cu sa sobom! Jooj jel smijem da spavam sa tobom?
Utvrdeno je da je penis najljenije bice na svetu. Lezi na jajima, dize se samo uz neciju pomoc i onda trazi da ga se gura.
Volim kad su tvoje ruke oko moga tjela, volim kada su tvoje usne na mojima, voli kad je tvoj jezik u mom grlu, zelim da osjetis moju vlaznost. TVOJE OZUJSKO PIVO!
Romeo: Zelim da ti malcice pomaknem tanga gacice , da ti desnom rukom frckam stidne dlacice. JULIJA: Od tvojih pustih obecanja ja sam sita , dabogda ti uvenula kita.


Post je objavljen 05.06.2008. u 21:48 sati.