Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/malenepustolovine

Marketing

...ewo malo novosti...

Ey ekipa!wave Ewo skoro pa prošao još jedan tjedan u našoj ruševinibelj!!Bilo je svega i svačega!! Imali smo opet jedan vjeronauk i morali smo iti k meši.. hehe… a osobito je bilo zanimljivo u srijedu na jednoj prezentaciji na kojoj smo svi trebali biti… ALI nismo, mi pojedinci…hahaaha… ka ne Pia????rofl... a svi mi koji nismo bili dobili smo jednu predivnu opomenu razrednika… ali nema veze… bomo mi to valjda nekak ispravili… ha ha ha…iz našeg razreda na prezentaciji nisu bili: Mario, Neven, Božidar, Toni, Igor, i naraffno mi dve!!hahaha… sutra pa svi mi osmaši moramo na ispovijed zajedno s našim kumovima te roditeljima..hahaha… to bo smešno pak!!!... i tak… onda majice nesmemo nositi tem do zadnjeg tjedna… -prijedlog našeg ravnatelja!!!! Za završnu je već GOTOVO sve spremno , uloge su podijeljene , točke imamo… i sve je skoroooo spremno…naughty haha… i to bilo to od glavnoga!!!
ŽELJENI POST JE NAPISANyes!!!!
…kommentirajte…smijeh


PROVJERI KOLIKO NAS ZAPRAVO POZNAJEŠ!!!

wavedruge novosti budu tek nakon Sv. Potvrde, znači u nedjelju.... do tada uživajte i kommentirajte ovoga posta i poste koje prije nisteyes!!!! kommentare vračamo u nedjelju i kasnijeyes... jer do unda nemamo čas kommenteratinono... bay baysmijeh... cmoxa i pozzZZZZzzzz svimawavewavewave!!!!

Post je objavljen 05.06.2008. u 16:10 sati.