Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/barbie55

Marketing

zbog tebe sam to što jesam...

Dara Bubamara- Raskidam
Na noz tvog prezira sam se spotakla i pala
jos jedan rez novost mi nije pa sam ustala
okrenula se nisam ni da te pogledam
da me vrag ne potera, da s tobom krenem iz nova

Od zelja umorna da budem voljena
s tobom raskidam
u srce olovo da me je pogodilo
ja bih prezivela, ja bih prezivela

U moru tvojih hirova sam se gusila
jos jedna laz na lazi navikla pa produzila
okrenula se nisam ni da te pogledam
da me vrag ne potera, da s tobom krenem iz nova


evo me... nisam više ona stara... promijenila se, promijenili me, tj. promijenio me(i na tome mu zahvaljujem, to je ono kaj sam čekala već neko vrijeme)... promijenilo se sve oko mene... svi postali drugačiji.... do određene granice čudni... eh.. pošto me dugo nije bilo... od kud nek počnem... ah... da... maturantske fešte.... prolijevalo se.... heh... :) bez komentara... heh... pojedini ljudi skupali se skorom u fontani(David grrr...), pojedini ljudi obećali stričeku "zaštitaru" da budu mu donesli mleko, jer on ne pije alkohol... :) jadni-jadni se skorom v drevo tpeljali z beciklinom... jadni jadni skužili da pojedine osobe nisu uopće takve kakve su ih smatrale.... pojedinci su se plakali- SRCE NIJE KAMEN...(zbog više razloga 4.a 2007./2008. i zbog njega) -> posle se ONA i ON plakali skupa na raskršću... prije toga pojedini glumili da se ničega ne zmisle, pa da vide do koje su granice jadni sposobni lagati....(ženska sorry, nebremo si biti glupi kak ti, znamo i mi zbrojiti 2 i 2, ako ti neznaš, iako možda malo pod utjecajem alkohola)... na kaj su pojedini ljudi sposobni pasti... heh.. al ve je se ok....valjda... nisam mislila da na tebe more imati veliki utjecaj tvoje društvo... al kod njega je to tak bilo.... al više nije.... :) i zbog toga sam happy.... happy do bola... nikad se to nebu zaboravilo.. taman da je smak svijeta... :) ljubomora... nečija ljubomora me skorom posekla v korijenu, zbog nekoliko zagrljaja, sa starim prijateljem, sa starim prijateljima, sa ljudima koji mi puno znače v životu... al... sve se na kraju riješilo... moreju to ON i ONA... :) al zbog nekoga, tj. nečega suze ne prestaju teči ni dan danas... treba prejti određeno vrijeme, kaj se emocije slegnu.... al uz NJEGA je to lakše... heh... puno jednostavinije... puno lijepše.... nema više onih bubamara (Zrine, irene, maje, vlatke, edite, ane, marice, marka, ivane, džozija, čipseka, kike, dade, branke, deana, micek dade, anje, dorice, dijane, jelice, bubua, pukly-a, sagate, tišlerića,maje, petre, suzike, sanje, andree i roberte :)) heh... šmrc.. pošteno se sfeštali... pošteno se zabavili... a ve...v e se treba učiti za maturu:
02.06.2008. obrana maturalne radnje
05.06.2008. zadaćnica iz hrvatskoga
06.06.2008. maturalna večer... haljina mi gotova... crno žuta... heh... kak je lepa.... još si moram kupiti sandale NA VISOKI PETI... žiraffa :)... jane sam si je... al moram si još jane...
10.06.2008. usmeni hrvatski
14.06.2008. usmeni struka- poduzetništvo, knjigovodstvo i gospodarstvo...
jedva čekam kaj to mine... jooj.... mislim upisati matematiku v Zagrebu ili Osijeku... pa ... treba puno se toga još navčiti... držite fige kaj bu se ok... :) ajd... dosta bilo... cau-cau

PS. samo za janu osobu(on zna ko je :)) koja me svaki put pita kome pišem tak tužne poste, kojemu dečku... ne pišem više tužno.... ve mi je baš super... a i v srijedu sam ti v šampionu rekla kome pišem, jer smo raspravljali o stvarima koje malo nisu zgodne i o takvim glupostima hehe.... al to kaj si ti biv malo behehee ko ti je kriv kaj si si ne zapamtiv... :)

Post je objavljen 28.05.2008. u 13:36 sati.