Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tugajeimeljubavi

Marketing

Halo ljudi...

Oprostite kaj se dugo nisam javljala. Jednostavno ništa zanimljivoga se nije događalo u mome životu. No i sad se ništa ne događa, ali izgleda da se nove stvari događaju u životu moje prijateljice Arlett. Sad vam još ništa neću otkriti jer ne smijem , ali kad stvari budu na svome mjestu, vjerujte mi da hoću vam otkriti.
I da bila sam na izletu sa nekoliko učenika s moga razreda, u srijedu smo dobili karte za humonitarni koncert "Srcem za znanje" . Bilo je super i bilo je svašta , a najljepše je bilo mojoj frendici Arlett, a i meni je bilo lijepo , ne mogu se požaliti. Kad smo gledali utakmicu bilo je malo dosadno ,ali zato se događalo nešto na tribinama. Uglavnom ja, Arlett i Antonija smo se zabavile , a oni koji nisu išli može im biti žao. I da još su me malo počele pucat pjesme Whitney Houston, ali i to će me proć. I na kraju pozdravček šaljem : Arlett( želim joj puno sreće u ljubavnom životu) , Antoniju ( i njoj isto) i želim isto tako Vesnici i Martinici.

Pozdrav svima koji me chitateyessretanmahwave

Post je objavljen 27.05.2008. u 20:36 sati.