Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/shadow16dea

Marketing

Neznam dal sam sretna ili tužna!!??

E danas sam napisala punooo postova..promijenila dizajn...stavila slikice.....baš sam vrijedna:)

...Ali ja više neznam šta osječam.....sad sam se čula sa svojom bebom...probudila sam ga..i koliko god sam bila sretna zbog onog što mi je rekao....rastužila sam se jer nemogu biti uz njega....njegove riječi su me pogodile......to da me treba uza sebe...da želi da ga zagrlim,poljubim,da sam samo njegova.....da se budim uz njega......tako bi mogla da sad odem do njega......da sam zna koliko ga volim.......
A teta me nervira.....stalno nešto kvoca...da kak ona meni nemože objasnit neke stvari.....da šta sam se ja zaljubila tamo.....šta mi stalno pričamo......mislim ko je nju šta pito...boli nju k***** kakav ču ja imat odnos s njim..nek me ostavi na miru......joj zašto je sve tako komplicirano...šta nemožemo jednostavno biti sretnituzantuzancrycry
....ali imamo jedno drugo..uspijet če mo...nadam se....ae volim vas...mislim da je dosta postova za danassretansretannutnut


Post je objavljen 23.05.2008. u 21:42 sati.