Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pinkpantera

Marketing

let flow away,and take us there....^^

neznam....no čitala sam malo prijašnje postove,i naletila sam na ovaj....slagalica....na post koji sam posvetila svojoj ekipi,ekipi koja se rastaje ove godine....koja se rastaje za 22 dana....to zvono zadnje,će značiti kraj....naših naguravanja,naših tračanja,naših svađanja,zajebancije....svi će krenuti svojim putem....s nekima ću ostati u kontaktu,no neće biti kao nekada....sve će biti drugačije....zao mi....fulll mi je zao....mozda je tako najbolje,da probamo sami dalje....
da ide svako svojim putem,a mislim i to je jednio riješenje,jer ipak smo osmi razred...željela bi zahvaliti,svima....vama sto ste tu,što me čitate...no posebice vama moj 8 c....razred koji će mi uvijeek biti u sjećanju....nase suze,pobijede na tekma....haha...maltretiranje profesora...xD...fala vam na svemu,na razumijevanju,savjetima,na svim trenucima....
došao je kraj ove predstave zar ne....??
no biti će novi dijelovi,novi glumci sada u 9 mjesecu....
pa idemo dalje....volim vas....
Image and video hosting by TinyPic


Post je objavljen 20.05.2008. u 16:25 sati.