Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/shadow16dea

Marketing

Hay!!!!

Evo i mene......znate razlog mog nepisanja......škola me "ubija"svaki dan kontrolni...ispituju...treba ispravljat...ma katastrofa........nema ništa posebno....s Igorom je sve ok...pa se posvađamo......pa mirimo....ma.....više ni sama neznam šta je s nama......... jučer mi se nije javio..i ja ga oko 21h nazovem...i skužila sam odma da je pijan....i pitam ja njega je on pije.....kaže on...he,he...ja pijem od14h!!!!što sam poludila i onda kad mi je još rekao da mu je Goga poslala da se nađu...samo sam poklopila..jer mi je dan prije rekao da je više nespominjem jer je ona prošlost.....(a ubiti ja sam kriva jer sam joj u petak poslala poruka da ako ga uspije vratit nek mu pruži svu ljubav..da on zaslužuje svu sreču ovoga svijeta..i da ga nikad nepovrijedi)...to sam napisala jer ja samželim da je sretan...a samnom to izgleda nikada neče moć...i one mene nikada neče ostaviti na miru.....al on je "poludio"kad sam mu to rekla....da zašto sam slala...pa šta ja nepatim?????....itd....
kasnije sam ga ponovo nazvala bilo je negdje 10do23h.....i on je još bio u kafiču...reko je da če me nazvat kad dođe....za 1h mi je poslao por.da se vozi doma....i da če me nazvat za 10min. ...naravno nije...ujutro mi napiše da me voli....i ja ono...:"aha"......i tak da se sad on nešto ljuti na mene...ma pojma nemam....

Što se tiče moje frizure svima se sviđa(osim mojima al to me nije briga)....
Tužna sam jer se bliži moj rođendan.....a on neče biti samnom......vojim vas.......javim vam se čim stignem!!!CmOk!!!!!!


Post je objavljen 19.05.2008. u 18:39 sati.