Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mreznica

Marketing

Mrežnica

Vjerojatno će uvijek biti - il` naslov il` podnaslov - Mrežnica , to je RAJ !
Ljepota ,koju netko vidi, a netko ne...
Stjecajem okolnosti,s pogledom na Mrežnicu,boravim već oko 30 godina.
I danas nakon toliko godina ,ja TE volim,obožavam....
Koja žena ne bi željela čuti ove riječi ?
** naučil` me moj deda... ; sinek; priroda nikad nije dosadna,stalno se mijenja
Trebalo mi je vremena,dok sam shvatil,kaj mi je htel reć.....al˙ ne dugo...
možda dve godine ... možda manje... ???
I danas,kad sedim na terasi i punim srcem i dušom ,svog bića, uživam
u pogledu na prirodu,koja me grli sa svih strana,zvukovima i mirisima,setim se mog dede...
Žal`mi je ...jako mi je žal` ,kaj` moj DEDA nije tu ...!!!!
Deda, nisi htel˙ ili nisi znal` ,il` nisi osetil ljubav......,al` ipak si mi puno rekal !
Ni Mama nije puno rekla,jer nije osetila ljubav od TEBE,al` ipak mi je više rekla o d Tebe..!
Ne krivim Te, samo mi je ponovo žal` , kaj niste TU .....
Dok` si bila tu Mama,imal`sam motiv za bilo kaj napravit....
Znal` sam ,da buš se veselila,kad nekaj napravim !

KAD BOLJE RAZMISLIM , BOLJE DA VAS NEMA,BOLJE DA NI MENE NEMA !!!

Stariji sin se oženil` - nije me ni upoznal s roditeljima svoje buduće..!
Sliku s vjenčanja nisam dobil`ni danas / a vjerojatno su dobili kumovi i "prijatelji" / - možda ja nisam prijatelj !?
Lagal` bi da nemam sliku s vjenčanja - imam !!!
Sliku sam dobil mail-om od bratića,pa sam ju kopiral`..../do sada je izbledjela/

Nakon dosta vremena ,došal je /stariji/sin s unukom i pompozno mi uručil`"ON i SIN" sliku - PITAM SE - GDJE JE MAJKA MOG UNUKA !????


Danas, na žalost, nema nikog, ko` bi se veselil` bilo čemu....
Imam dva prekrasna sina ,al` nemam s kim` pokosit travu......
Imam i unuka,kojeg sam vidil 2 puta - al` unuk je mene vidil samo 1 put..!?
Imam snahu - nije bila kod mene ni jedan jedini put !

Post je objavljen 17.05.2008. u 02:43 sati.