Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ekt7woo

Marketing

Mi!!!! (Nyn@ & ...J@...(Tin))

Ljudovi moji šta ima??? Vidim ja... je%&/ se vama za naš blog... no coomentara, a mi jadni sve se vidite pretrgli pisat na blogu... hehe... Šta da vam kažemo, ovo nam je bio "JAKOOOO" radni tjedan. Ivanchica nam je bila bolesna par dana... AL to nije moj problem... :) belj
I tako...

Uglavnom.... danas je petak, što znači da je sutra subota (u boga ti, pa to ni Einstein ne bi mogo zaključit :) ) A to po mom jeziku znači izlazak... Fala ti BOže... Jest da neću imat baš love, al dobro.. snađe se čovijek...

Joj, nemam pojma kako da izađem na kraj s ocijenama katasrofalne su... A koga uopće briga, nismo dugo pisali, a ni ne znam o čemu...

Juče me nieki bolesnik na XanaXu napado, oće on bit samnom, kaki bolesnik reko, ma za poludjet!!! Oće on mene vodit na kavu, pijan ko letva a ja nabrijana još, joj što me naživciro!!!

Ja i moja ivanchica smo budale! Ajd, ona još nije spala u moju kategoriju, al nisi ivana daleko. Hoće odjebat lika koji joj ono... skida zvijezde s neba, stvarno je odličan i sladak... Ali... Šta ja znam... Tj. Šta Ivana zna, lik je predobar, i da znaš Ivana ja se ne kajem ni malo što sam dala nogu njegovom bratu (tj. nije mi žao jer mi se jednostavno neko drugi sviđa i jbg...) iako mu je brat ko i on, jednostavno predobar!!! Al je presudna bila riječ PRE :).........

I moja Ivonchica je imala odličan tjedan, osim što je prekiula s Mojim Susjedom kako ga ona zove... Ali samo ja i ona i on znamo zašto (i Ivana i ...Ja@... I Matija i Miško i ostala tugujuća rodbina i drugovi).... Al mojoj će se Ivoni posrećit iz matematike što smo danas pisali, možda sam nas ja urekla da svi dobijemo dva, kad sam već korijene sanjala :)....

Tin i Miško su konačno našli temu o kojoj mogu raspravljati, a da Tinova svaka druga rečenica ne bude: "A marš konju jedan".... I tako, kraj je školske godine, mi odlučili ostat u prvom razredu... Al ne namjerno naravno... hhhhhhhhhhhhhhhhh.........................................................

Eto i možda još koja slika... :) za kraj....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

(Yvonna (za bivšeg): Nije kriv Milošević... kriv je Miki!!!)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

(Yvana (Nakon što ju je profesor uhvatio da je prepisivala): Profesor: Joj, joj Ivana, nisam se tome nadao od tebe...Ivana(nevino) nisam se ni ja nadala da ćete me uhvatit :))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

(Lilyca: Nije bilo u renesansi nije bilo ovih pjesama ko danas, nije bilo :Lidijo imaš dobre cice i takve stvari)
(...J@... (Profi iz Eng (Stakićka (34.g) ulizivanje za dvojku): Joj profesorice što ste danas lijepi i tako mladoliki, ko da vam je petnaest, A NE PEDESET!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

(Nyn@: (prvi sat povijesti na početku školske godine (profesor provjerava znanje iz osnovne i podsjeća)):
Profesor: Nyn@ tko je bio Franjo Rački?
Nyn@: ???
P:Pomoći ću ti... Prvi predsjednik......
N: ???? HDZ-a???

I ne da mi se više...
Eto Ivy tebi prepuštam subotu... :)
Pusssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Post je objavljen 16.05.2008. u 12:41 sati.