Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/malenepustolovine

Marketing

...8.c the best 07./08.!...

ey ljudofi ! kaj ima?? kak ste nam????
ste kaj delali gluposti heheh????
ma ewo prejdem na bitno hehe !
ovako pošto se bliži kraj mi bomo meli jakooo lepe
majice koje je niko ne mel i mislim da niti na ...hehe... !
aj mi smo posebni jbg. hehe
...imali smo glazbeni danas pa su nam donijeli majice da izaberemo boju... mi smo odabrali pink majice (a ono kaj bomo meli nacrtano/napisano -to vam još namo odali....hehehe.... neki znadu već... a drugima nek bo iznenađenje)

ewo kako je izgledao naš sat glazbenog...(SLIKICE POVEĆAJTE ak su vam ne jasne)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...učitelj glazbenog ušao je u razred...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...mi smo razgledavali majice i odabirali boju...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...između svih boja,kao što i vidite, mi smo odabrali pinky farbicu...ha ha ha...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...to vam je Furdi kao predstavnik naših majica....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...vidite kak bomo izgledali...hahaha


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



...Mario je baš cool v pinky farbi..al inače točno takvu farbu majici bomo imali...100% ODLUČENO!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...nakon odabira, po starom običaju, nastavili smo brbljati...

...I TAKO JE ZAVRŠIO SAT GLAZBENOG...

ewo što se još događalo tokom dana...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...jedna ljubavna afera...ha ha ha

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...na slici vam je "strašna" posljedica Nevenove ljubavne afere (pogledajte njegov vrat)ha ha ha



I ETO TOLIKO O DANAŠNJEM DANU U ŠKOLI...

i još... danas smo imali vjeronauk v 20h u Crkvi...ali ja vam denem jadnu fensy slikicu od prošli put s vj...




....DOSTA NOVOSTI... a ve napišite kaj mislite o našim novostima!!!!....





Post je objavljen 14.05.2008. u 22:16 sati.