Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dubravaklosharice

Marketing

Ima još malo do kraja ove školske godine.....6.6....a ja tolko sranja imam :-(

Ljudi sad cu vam vracat komentare tako da ovaj blog opstane......jer vidim da mu neide bas...hehe......evo pisem novi post jer je jebeno dosadno.....za tri sata mi pocinje nastava.....a tak mi se neda....trebala bi ucit povijest al neznam...ma neam pojma.....
u skoli se pokusavam sto vise zajebavat sa svojom ekipom jer kasnije necu imat priliku za to........zao mi je sta odlazim....s jedne strane....a s druge mi je drago jer cu se maknut od ovih profesora koji mi dizu tlak....aj ima i nekih dobrih......hmmm,kaj da jos napisem...daaa.....bila sam u Andriji...bilo je predobro,plesala sam,plakala sam hehe....od dima su mi suzile oci.....,pjevala sam......i tak.......pila nisam.....colu sam pila....hahahaha...boooze :XD
bila je i Enčica s nama.....plesale smo na Eminu...wee...haha
u ljubavi nema nista novo.....jos malo ce meni i dariu bit dva mjeseca.....jos samo pola i evo rekorda......hh.......imam ja tu sta za pisat sta se tice tog al nema teorije......sve sve sve ostaje samo izmedu mene i jos jedne osobe.....:-)
pozdrav ekipi s kvarta,ekipi iz skole(obadvije smjene:D),marijici,kumi mojoj :-),curama s treninga,svima koji citaju blog i naravno ovoj mojoj pičici umisljenoj :XD
kizza =)


Post je objavljen 14.05.2008. u 10:14 sati.