Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/lepabrena2008

Marketing

Biografija

Tko je Lepa Brena?

Fahreta Jahić Živojinović poznatija kao Lepa Brena (Brčko, 20. listopada 1960.), najpopularnija (folk) pjevačica bivše Jugoslavije.

Karijeru je započela 1982. godine i to u jednoj od tada najpopularnijih emisija koju je uređivao pokojni srpski voditelj Minimaks. U kratkoj majici i bermudama je sa svojim bendom "Slatki greh" prisustvovala tom snimanju, no upravo zbog drastične razlike od ostalih "novih nada" njen performans je izbačen iz emisije. Taj snimak je upotrijebljen u "Nedjeljnom popodnevu sa Minimaksom" kao šala na njen račun, no njena karijera tada polazi uzlaznom putanjom. Snimila je par dueta s Miroslavom Ilićem, srpskim folk-pjevačem, snimila desetak filmova, između ostalog, hit-seriju "Hajde da se volimo",...


Lepa Brena

Bila je prva žena iz Jugoslavije koja je snimala spotove na egzotičnim mjestima, u Turskoj za pjesmu "Robinja", srednjoj Africi za "Tamba lamba", Španjolskoj "Sanjam",... Od 365 dana u godini radnih je bilo oko 300 te svaki dan po 2 koncerta sirom bivše Jugoslavije. Najveći hitovi su joj "Jugoslovenka", "Čik pogodi", "Mile voli disko", "Mani zemlju koja Bosnu nema", "Bosanac", "Živela Jugoslavija" i nezaboravna pjesma "Luda za tobom"

Spektakularni koncert je bio u Bugarskoj pred 65.000 gledatelja gdje je sletjela helikopterom. Brena Nacionale, tada već Internacionale je za svaku novu godinu imala svoj show. 1990. se udala za teniskog asa Slobodana Bobu Živojinovića s kojim ima 2 sina. 2000. godine je otet stariji sin Stefan, te se poslije te akcije svi se sele na Floridu.

Danas je vlasnica folk i turbofolk produkcije "Grand", predstavništva "Red Bull" i "Ford" za Srbiju.



Albumi
1980. - Čačak, Čačak
1982. - Mile voli disko
1983. - Pile moje
1983. - Sitnije Cile, sitnije (singlice)
1984. - Bato, Bato
1985. - Jedan dan života (duet Miroslav Ilić)
1986. - Uske pantalone
1986. - Voli me, voli
1987. - Hajde da se volimo
1988. - Četiri godine
1990. - Boli me uvo za sve
1991. - Zaljubiška
1994. - Ja nemam drugi dom
1995. - Kazna Božija
1996. - Luda za tobom
2000. - Pomračenje sunca
2004. - Dupli CD Hitovi


Tajna ljepote Lepe Brene!

Zašto Brena ne voli Kleopatru i Džemilu?


Fahreta Jahić-Živojinović, poznatija kao Lepa Brena, nakon višegodišnje pauze počela se oglašavati u srbijanskim, hrvatskim i bosanskim medijima. To je znak da priprema nešto novo, te da polako zahuktava "brenomaniju" na balkanskim prostorima.

- Pripremam novi album i potpuno sam koncentrisana na taj posao - kaže slavna Brčanka, koja je medijsku pažnju na sebe posljednji put skrenula prije tri godine, kada je na tuzlanskoj Kapiji sa suprugom Bobom položila vijenac tragično stradaloj mladosti od četničke granate sa Ozrena, te u večernjim satima održala humanitarni koncert na prepunom stadionu "Tušanj".


Nakon sedmogodišnje diskografske pauze Brena za jesen najavljuje svoj pjevački kambek. Iduće godine najavljuje veliku turneju po balkanskim zemljama, te izlazak njene autobiografske knjige na kojoj predano radi bilježeći sopstvenim riječima sve lijepo i ružno što joj se u proteklih 46 godina, koliko je na ovom svijetu, dogodilo. Zlobnici i bolji poznavaoci njenog života posebno s nestrpljenjem očekuju Breninu priču o životu, saradnji, druženju, pa čak i ljubavi sa Sašom Popovićem. Da li će on biti "i lijepo i ružno" u njenom 25 godina dugom estradnom životu?
Prema mišljenju mnogih jedini superstar balkanskog folka, prodala je milione albuma, prerasla u balkansku folk-boginju, snimila je trodijelnu muzičku hit komediju, izbacila lutku sa svojim likom, a na kraju je uspjela da "mazne" i Bobu Živojinovića, tada najpopularnijeg sportistu, sa kojim je i dalje u harmoničnom braku. Posljednjih desetak godina Lepa Brena je mikrofon zamijenila biznisom. Danas je uspješna poslovna žena koja posjeduje nekoliko firmi.

Naravno, tu su i noge, toliko zgodne da još uvijek bude mušku žudnju i žensku zavist.


XXX ZNAM DA MNOGIMA MOJ ŽIVOT IZGLEDA KAO BAJKA, kao nešto što se samo sanja. No, u životu niti ima prinčeva, niti princeza, pa ni životinja koje govore. Kad gledam svoj život i sve što sam proživjela, mogu reći da je prije svega sadržavao mnogo, mnogo rada. U mojoj autobiografskoj knjizi detaljno ću opisati svoj životni put, od početaka pa sve do danas. Iskreno, nisam vjerovala da ću uspjeti jer sam mislila da nisam ni dovoljno lijepa, ni pametna, niti u nečemu posebno specifična. Niko u mojoj porodici nije imao jake veze u društvu, niti smo bili materijalno potkovani da bismo zbog toga u nečemu uspjeli.

XXX DA LI SAM ZADOVOLJNA SVOJIM ODRAZOM U OGLEDALU? Jesam. Čak sam prezadovoljna svojim izgledom i svojim životom. Mislim da još nisam sve rekla. Čovjek se ponekad umori pa poželi ostatak života provesti uz posao koji voli, uživati u odrastanju svoje djece i imati duševni mir koji je meni nedostajao mnogo godina. Ne bojim se vlastitog starenja, ne bojim se bora, one su dio života i mojih godina i nisam primijetila da oni koji me vole imaju nešto protiv njih.


XXX TAJNA MOJE MLADOLIKOSTI NIJE U UMIJEĆU PLASTIČNIH HIRURGA. Lijepom me čini zadovoljstvo u duši. Važno se njegovati iznutra i izvana i podržavam sve one žene koje ponekad požele napraviti neku plastičnu operaciju u cilju uklanjanja nedostataka na tijelu. No, nisam za neke ekstremne promjene izgleda.


XXX DJECA POSLIJE TRIDESETE NE DOBIVAJU SE SLUČAJNO, VEĆ KAO PLOD OBOSTRANE ŽELJE I LJUBAVI. Rođenjem sinova Viktora, koji je već momak, i Stefana danas momčića postala sam kompletna osoba. Mislim da me je majčinstvo uistino promijenilo. Možda sam malo tužna što nemam kćerku, ali izgleda da je moja sudbina rađati mušku djecu. Eto, to mi je ostala neostvarena želja i za to krivim svog Bobu, ha, ha...









Post je objavljen 11.05.2008. u 14:27 sati.