Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/malenepustolovine

Marketing

...post pupi...

ey ljudofi ! kak ste nam kai?smijeh mislim ono gotovo pa kraj te *ebene škole ,naughtyjedva cekam a ko ne ? vec mi je dosta tih glupih i dosadnih i okrutnih profesora- ma kakvi su oni profesori- to su gnjide bezobrazne ! ewo kao naprimjer pupa dosadna kaj buha
npr. denes ! mi kakvi smo, 8.c poznat po pizdarijama, pak samo malo zdelavali gluposti itd. disli smo v glazbeni a trebali samo v zemljopisu meti fiziku i pupa nas je iskala malo je klela po hodniku dok nas je iskala ali dok se dosepala do razreda smirila hormone i sam je rekla otvaraj biljeznicu i udžbenikburninmad ! i tak malo je mir bil v razredu i zatim pocela pupa s gradivom ....a ja sam silviji v biljeznicu neka pisala a pupa me gledala i ja ju vidim da me gledi ali kaj ja moram to dovrsiti kaj sam pisala hehe ....a pisala sam ji dal pemo v stil !!! lol a pupa (nakon kaj je melita precitala kaj je morala)
pupa: maya si ji ve se napisala ?
ja: jesam
pupa: no dobro mislis da ces se svojim prepisivanjem provuci ali nee ja sam ti u sedmom razredu dala na poklon ocjenu a sada sam hop i necu ti je dati !
ja: cool
pupa: (ništ .... sam je kazala svoje žote zobi)

slućaj 2 =
toni se ne mogel namestiti na stolcu a pupu je to jako ziwceralo
pupa: toni tak si kaj kvocka ! kaj imas male piceke pak ih grejes pod ritjom??"
toni: kaj je ve ??headbang
uto se neka javil valentino pak pupa prozbori : "skup s kovačom"
valentino:(neka se protivi "kaj ve pok pupa smoli")
pupa: ve bos dobil jedan
valentino: zakaj ?
pupa: zabadav ,mulec ! lud

i tak pupa kak i nAvek ! moram ju janpot zaslikati ! burninmad

ewo neka opčenitorolleyes !
-jan den je neko kadil v zenskom wc-u (ccc i neme pozval/la)
i ve mi smo meli likovni i mi kakvi smo hodali samo pot satom vun-nuter kak nam dojde i ve si koji su bili vuni morali su se spominati s dezurnim uciteljima haha kaj nej isli kaditi !
a nekve balavice s skole su dosle do uciteljice i zlajale" joj uciteljice neko je kadil "!!!!!!!!!! mislim ono ja bi to balavurdiju dela v izolaciju ! majku im !
- na satu likovnoga pok smo srdili uciteljicu !
i ve ja sam ne cula da me zove ka donesem rada jer su se si drliblabla ,a ona se rasrdila....
i 2 mi je dala kak ocjenu z rada (a rada je niti vidla ne)!!
a meliti je isto dala 2 ka je vun s razreda disla a odma je došla hehe
melita je pamet zgubila yes! hehe
i tak dok se zmislim kaj jos moram napisati napisem !


DODATAK O PUPI (izjava 3. u petak):,
Toni je mel praznu bocu vode na stolu... a pupa se šetala po razredu i rom je gledala kak se toni z bocom igra... i ta se boca doli skoturala z stola...a pupa veli : Toni, kaj ti je dragi Božek poslal to bocu ka ju tujko nacukavlješ???rofl


ewo malo općenite slikice!!



tak vam mi pod fizikom prepisujemo!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





tko smo zapravo mi osmaši??????

Image Hosted by ImageShack.us


(ajd možda nebi tak strogo rekli al blizu smo ka ne??)

by: DVIJE OSMAŠICE!!!!!!!!!!!!


Post je objavljen 09.05.2008. u 14:04 sati.