Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/shadow16dea

Marketing

Katarina

Heh to je moja malecka...frendica iz osnovne...koja je još uvijek u onoj školici ali ne zadugosretansretan!!!he,he!!!
Iako kad sad pomislim...koliko smo se žalili na tu osnovnu...jer su govorili da je najteža u Rijeci.....koliko sad imam u srednjoj ono nije bilo ništa...no vratimo se mi na moju Kety...malo vragolasto,slatko simpatično djetešcesretansretanroflnutnaughty!!He,he!!!Moram je malo hvalit...rekla mi je da me voli!!!sretansretan
Al ....jjjaakkkooo,jjakkko zgodnathumbupsretan!!!!!!!!
I tako...žao mi je što nismo ostale dobre ko u osnovnoj tu i tamo se vidimo(u prolazu) no naravno to nije više to..ali eto...valjda je tak moralo biti...iako bi voljela da je ostalo isto...ali bilo je sve to drukčije kad smo skupa išle u osnovnu i na likovnu...bla,bla!!!!nutnutiako smo imale jednu svađu....JEDNU...al riješile smo tosretan
No ovo je jedan mali post samo da zna da ju nisam zaboravila...i da je PUNO VOLIM......ipak je to moja Kety!!!!!!kisskissrolleyesroflkisskiss!!!CmOk!!!!!!!!!!!kiss


Post je objavljen 06.05.2008. u 22:53 sati.