Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/shadow16dea

Marketing

"PRIJATELJICA"

E ovaj post posvečujem mojoj "prijateljici" to jest ja sam ju smatrala prijateljicom...bila mi je osoba koju sam stvarno voljela kojoj sam mogla reč sve..uz koju sam bila kad je imala probleme..i koja je bila uz mene kada je bilo to sve s Igorom(jer je ona i njegova frendica).....uvjeravala me da me voli.....sve najbolje...ali stvarno meni je bila super......i tako nam je bilo krivo što smo daleko..ali smo se često čule i sve........i nemogu vjerovat da mi osoba kojoj sam najviše vjerovala.....za koju sam mislila da mi nikada nebi to napravila i da mi je prava frendica......ona se dopisivala s Igorom...da šta bi bilo da su se oni prije upoznali..da je bilo drukčije..da su bili skupa..il šta več...i pitam ja Igora dal se čuje i vidi s njenim dečkom i njom...i kaže on da ne..a prije je bio stalno s njim...meni to bilo čudno..i onda mi je on rekao..njen dečko je saznao za te poruke.....i tak.......mislim da se podrazumjevamo ja tu krivim i Igora...al on meni da se nemam razloga brinut da je to bila sam zajebancija jer su malo popili..da se nezamaram..mislim baš "utješno"...stvarno se nemam razloga brinut da mi frendica...kojoj sam toliko verovala ide tak neš napravit...koda se ja idem dopisivat s njenim dečkom....šta bi bilo da smo nas dvoje skupa...ma.......samo mi je ovo još jedan hladan tuš i dokaz da pravih prijatelja ima jako malo.........

Post je objavljen 06.05.2008. u 21:57 sati.