Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/shadow16dea

Marketing

hmmmm....

neznam što reči....u školi....kao i uvijek nemože biti ništa dobrog!!!He,he!!!!to znate i sami...dosada!!!!samo nešto ispituju..pišemo...ma jedva čekam da završi.......a moj bivši koji ide u moju školu......bili smo si tako dobri.......i ima več neko vrijeme...ja nepričam s njim zbog jedne stvari što se dogodila....al neznam dal je pametno da to pišem..pa neču....al uglavnom teško mi je kad ga vidim na hodniku il na marendi....a neželim ga pozdraviti...a tako bi ga rado opet zagrlila....i jučer...ja htjela sjest na ogradu..on pričo s dečkom iz mog razreda i ja mu rekla da se pomakne...i on meni ti kao nepričaš više samnom...ja rekla ne.....on pita zašto????rekla sam da mene nitko neče pravit budalom..i on meni kaže da mi je ljepo reko.............a da sam ja samo otišla(sad niste niš skužilisretan).........uglavnom pravio se blesav kad sam rekla da se prije toga neš dogodilo...(uh kak sam tajanstvenasretan).....a jedna cura što ide s njim u razred stalno plazi po njemu...grle se ...drže za ručice a kao nisu skupa..ona ima dečka u "ozbiljnoj "vezi..da ,da moš si ga mislitbang
no nije u tom stvar nego sam čula da sere po meni..ovo ono jer ja kao nju odmjeravam.....i kaže meni Beny(taj dečko)da ju neodmjeravam..ovo ono..zabolilo me jer on zna kakva sam(il izgleda nezna).....i sad brani s kojom je kao neki frend...ma sve je to ošlo kvragu..kažem vam ja.........vojim vas!!!!!CmOk!!!!!!!!


Post je objavljen 06.05.2008. u 21:39 sati.