Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/poraki

Marketing

Drugarski Poraki

1.I onda kad budes daleko od mene kad te slome tuge, prevare i lazi nemoj reci da nikoj nemas digni glavu i mene potrazi.
2.Prijatelstvo e koga tebe ti e tesko i na mene mi e tesko,koga ti places i jas placam koga ti se frlas od Vardar jas se kinam od smeenje :)
3.Na bozjoj adresi anonimna stize zelja i kaze:cuvaj mi druga iskrenog prijatelja da ga nikad ne slome bol i tuga i opet te molim boze cuvaj mi druga!!!
4.Zelim da kraj tebe tuga ne zaluta, da na vrata tvoga srca prava ljubav zalupa, da ti se ostvare sve tvoe zele i da nikada ne zaboravis svoe prave PRIJATELE!
5.Ako go nemas ona sto go sakas, sakaj go ona sto go imas, bidejki zivotot e ona sto e, a ne ona sto bi trebalo da bide!!!
6.Veruvaj vo ona sto go sakas i zapomni:Izgubeno e samo ona od koe si se otkazal.Vo zivotot posakaj:Da ne go sakas izgubenoto i da ne go izgubis sakanoto!!!

Post je objavljen 06.05.2008. u 12:18 sati.