Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pinkpantera

Marketing

lazne karike.....kao i uvijek pojavljuju se....

uvijek su tu...osobe koje su s dvostrukim licima....
prave se da smo si super,a kada odeš...
vidiš uistinu kakvi su....kako te žele slomiti nekada....
previse je zabolilo...nije me bilo samo par dana....i to su probali....slomiti me....posvađati....

Fooled me once shame on you
Fooled me twice now this song is through
The things you said i can never forget
The things you did for my heart went through bad

hah...neide to samo tako...ako me mislite slomiti psihički,neće tako lako uspijeti....
jer bi se iznenadili koliko je njih uz mene....jer ajmo reci ovako sada,u odnose se nemozete umjesati ako ja to nedam....

kazu da im je zao,no uopće nije....
kazu da se mjenjaju...a znam da se ne mjenjaju....niti se ne trude....mislim da...postoje iznimke...ali ih je malo....

kada sam čula jednu njezinu izjavu,moje drage frendice....živimo svi opet u lažima....
ali ne zivimo jer kad tada osjećaji,i razmišljanja izađu na površinu...i do sada su uvijek izašla....i nema tu laži....neke stvari su očite....

vidi se kome je do koga stalo...ko će tu biti kada je najteže,i znam da se taj popis nekada zna sužavati,ali se i može povećati....ima ih....samo okrenem njihov broj,i tu su....moji frendovi....a da ih nema...a tko zna di bi bila....ima još nekih osoba....ali ipak je ovo net...i svi vidi,i nije baš za javnost...mah kada odlučim podijeliti ću sa vama....xP

fala vam kaj ste tu....uvijek za mene....i fala ti bože kaj si mi poslao te anđele...^^

cure volim vas sve^^
a dečki ma joj vi ste najbolja ekipa,i fala vam na svemu....i fala tebi....zna se za koga je....<3


Image and video hosting by TinyPic



Post je objavljen 05.05.2008. u 23:43 sati.