Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ekt7woo

Marketing

@-)-)--)--- Nyn@ ---(--(-(-@

Ja, Tin, Kiki, Suzy, mala Dana, neki Milan sa sajmišta smo bili u vikendici, uživali smo, bilo je hrane, cuge, zajebancije, svega!!! Ali nije istina što je ivana napisala da smo se napili, jer ja sam bila trijezna!!! A i Kiki, a i Suzy, Tin je zujio malo, mala Dana se napila i ovaj treći lik ne znam. Ja sam se navozala na onom ringišpilu petsto puta i dobila sam s tinom dodatnu vožnju, ali samo mi znamo kako hehehehehehehheheh... Bila je i jedna naša frendica iz Zagreba s nama, skoro sam skočila s ringišpila kad sam je vidila!!! Nisam se ni jednom vozila na autićima, ne znam zašto... Kasnije smo pobjegli ovoj maloj Dani, jer je izludila Suzanu znaš kako, i meni je Suzane (moje najfrendice) bilo stvarno žao, pa ako joj je prava frendica, kako može dopuštati da je tako spušta... Ne znam, uživale smo, kiki se nažderala onih hamburgera, ko da ih u životu nije jela, tin nam je glumio barmena, jer smo provalili u jednu vikendicu i na našu sreću imali smo šank... jeej!!!
jedva čekam opet prvi svibanj!!!! :)

Post je objavljen 02.05.2008. u 14:44 sati.