Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ekt7woo

Marketing

...Yvana...1 maj!...

Evo prošao je još jedan 1 maj. Ivona i ja smo bile u Adici,bila je ludnica ...
Dok smo stigle išle smo đir,da vidimo koga sve ima,obić štandove. Nakupovale smo nakita i svakakvih gluposti. Zezali smo se sa nekim dečkima i dobili smo ponudu da odemo sa njima u grmlje (heheh ...ma negdje u grmlju su roštiljali...hehe). Bile smo do DOBRE VODE,tamo smo gledale nastuop od plesne grupe Venere-i smislile smo novu molitvu-Nedaj Bože da plešemo ko Venera! (onda znate kako su bile dobre) ajd još nekako klinkice slatke su takve male, ali ove velike Bože pomozi.
Bile smo na ringišpilu i dobile jednu besplatnu vožnju jer smo najglasnije vrištile i ja sam dobacivala nekakve gluposti... Išle smo i na hamburger njam njam ja bi još,a ti Ivonček ...???? Jele smo šećernu vatu kojoj smo dale ime naš ljubavni sladoled...ne pitajte zašto...neznamo ni mi došlo nam!
Srele smo Tina,Ninu,Kiki i Suzanu...svi su bili MRTVI PIJANI !!!
Nakraju smo došle tu u lunapark kod moje zgrade,upoznale smo ovo slatkog plavoga koji tu radi,i vozile se na autićima (spiskale smo u lunaparku oko 130kn) baš smo djeca kad smo došle dok nismo ostale bez para nismo otišle.
Jedva čekam subotu u gradu je Magazin,Ivonček...bit će ludnica...hehe!
Ivona će u svom postu objaviti slike,jer je slikala mobitelom naša glupiranja.
Pusa!


Post je objavljen 01.05.2008. u 21:21 sati.