Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ekt7woo

Marketing

Again me... (N)

Sad sam čitala neki članak ne netu, neke gluposti, i shvatila sam da neke stvari ipak nisu onako jednostavne za izbjeć kao što sam mislila. Ne shvaćam da se ovaj život mora vrtit oko muškog roda i njihovog mišljena, ali ozbiljno, bojim se izać iz kuće bez šminke, dok je jedan lik, Boris, na nekom forumu iznio mišljenje, onakvo kakvo bi bilo lijepo da ima većina likova. Lik je lijepo iznio da se život ne vrti oko izgleda, nego oko karaktera. u posljednjih godinu dana, zanimali su me samo likovi koji su imali neki karakter i bili dobri, jer sam vjerovala u ono da ljepota s godinama nestaje, a onda će ti bit bitno, da li si s osobrom koja će te moć razumjet na isti način kao i nekad, i za koju ti nikad neće bit bitno kako izgleda, nego kako se odnosi prema tebi. Svi sada dobro izgledaju, i svi se pale na mladost i ljepotu, ali sve će to s vremenom nestati, ostarit ćemo i naborat se (BOŽE ME SAČUVAJ NA ŠTA ĆE TO LIČIT), i onda treba živjeti s nekim stvarima. Bojim se da se u životu ne bi zeznila i pronašla krivu osobu, gledajući na osnovi izgleda. Ali znam da neću, jer valjda sam pametna, pa ću slušat i razum i srce. neznam otkud mi sad to sve, valjda ispirirana sama sobom i mojom Ivonicom, naškrabat par riječi. Ivonchice moja, za ono što si mi javila malo prije imam samo jednu poruku za tebe:" NIJEDAN DEČKO NIJE VRIJEDAN TVOJIH SUZA, A ONAJ KOJI JE, NIKADA IH NEĆE DOBITI". Ljubavi moja, ne tuguj zbog budale, i molim te... nemoj past u iskušenje opet, jer on je kreten, ako je njemu smiješno postavljati takva pitanja i davat tako šugave i glupe komentare na njih, kažem te... ne zaslužuje te!!! Moram te večras nazvat, dobit ću... Rak nečega večeras, nema teorije da ja od sramote sutra odem u školu, ne moš vjerovat!!! Kisssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Post je objavljen 29.04.2008. u 13:20 sati.