),ekt7woo.blog.hr" />

Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ekt7woo

Marketing

Konačno, gotov dan!!! (By: Nyn@ burninmad)

Kao što naslov kaže, ja presretna što je još jedan dan završio... Danas nm je bilo prilično... dobro na neki način u školi, na neki i ne baš, šta ja znam, moja Ivy je bila presretna što nije vidila onog idiota danas, a meni još bilo draže što se nije nervirala danas i bila je lijepo nasmijana baš kao što i treba!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
(Nisu mi lijepe slike kad su onako velike)
Ja i Tin zbrisali prvi sat s Đenom na kavu, nek ide kvragu prvi sat, kad moram doć u školu i onda samo što ne zaspem. Meni i Tinu bilo super, bili u Opatiji, ma bilo nam super, bitno da nismo na satu!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Raska nam bila produžila sedmi sat, pa sam morala slušat o tome kako imam loše ocjene, ko da ja to i sama ne znam, na lijevoj strani dnevnika sve moram ispravljat! Sad mi oće staru zvat radi ukora, jooj!!!

Ne znam kako je mojoj Ivoncheko i Ivanici bilo pričat s njom, ja neću, ne pada mi na pamet pričat tako s njom na samo, i reć joj istinu, još ako me počne ispitivat o osobnim stvarima, ne poznam ja nju toliko dugo da bi ona to morala znat... Znam Ivona šta ćeš već reć...( Al sjeti se samo svog prijedloga 8za lupetanje mislim...)

I tako...

Ljubim vas moji ekolozi... Ki$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Post je objavljen 28.04.2008. u 14:47 sati.