Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ekt7woo

Marketing

(::..::..yvonna..::..::)

Evo da i ja nest kazem....belj.....ugl.danas smo imali zakazanu nastavu(KO JOS LUD SUBOTOM IDE U SKOLU osim nas...).... ja i moja Ivana se nasle oko 6 i 45,sve ok iako smo bile malo umorne , ali sto se mora nije tesko!!!!!! Sijele na bus dosele do Borova A TAMO NEMA ZIVE DUSE..... nas se dvije dovukle do skole...jedva......zapricale se mi nesta ulazimo u skolu......kad ono nemozes vrata otvorit,zakljucanö!!!!!Doso domar(IVANIN LUTAK)...kaze:"NEMA DANAS SKOLE,REKO RAVNATELJ DA NITKO NEMOZE IMAT NASTAVU.....iz samo njemu poznatih razloga"!!!!!!MI POPIZDILE,em smo se smrzle,jos onakke umorneheadbangkrenule kuci ljute......jos smo se nakraju same sebi smijale jer smo samo ja i ona dosle...al dobro.....Napokon dosla kuci....pa sam zaspala i malo se smirila....i sad sve ok hhhhhwinkbeljsretanETO JA SE VAMA IZJADALA SAD MI JE LAKSE....pusa od mene volim vas punooooo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
jedna slika nase uzasne skole....
kiss

Post je objavljen 26.04.2008. u 21:28 sati.