Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/peoplearenotperfect

Marketing

...da joj kazem bila si mi sve,nisam znao tada,sada znam...

Dogodilo se to jednog dana u desetom mjesecu...
Bila sam slomljena,a za neke sam ponavljam "dramatizirala"..
Isprva nisam bila s njom bas nesto...Nije mi bilo ni stalo ...
Prolazili su mjeseci...nakon 7 godina..ja sam saznala
kakva je zapravo...Postale smo najbolje prijateljice..
Nikad nisam ni zamisljala da bi ona mogla biti nesto veliko
u mom zivotu..Nikad nisam ni razmisljala o tome kakva je ona..
Mogla sam zakljuciti samo pogledom sto nije bilo tocno...
Nikad nisam ni pomišljala da će bas ona biti uz mene kada mi bude najteze..
nikad nisam pomislila da ce mi ta "umisljena mala plava" biti oslonac..
Kad sam izgubila Nivess,mislila sam..necu vise nikad naci nekoga kao
sto je ona...samo s njom sam se mogla smijati...ali sad je obrnuto..
sad je "umisljena mala plava" nezamjenjiva...Sad se samo s njom mogu istodobno smijati i plakati..
I...neznam ja sta sam ja njoj..mozda prolazna faza prijateljice..sad ako ovo cita
misli : "joj sto sere"
Ma jebe mi se...nek misli sto hoce..Moje osjecaje nijedno misljenje nemoze
preokreniti,promjeniti..i to ce tako ostati...I njoj nase prijateljstvo mozda
i nije pravo..ali meni bas je..ne iz inata ,nego iskreno...I mozda ja to
ne pokazujem ali znam kako je zapravo...
I rekla je sto nikad necu zaboraviti ; " e kad se posvadamo
sjeti me onih tvojih provala i sve cu zaboraviti.."
...Ja se sjecam..a ti?....ja nikad ne zaboravljam,od danas si LIMENKO...
Zaboravih! Pa ti vise nemozes trpit...Žao mi je..Toliko od mene..

Katarina.....


P.S. -ajde samo sad seeerite svi..ja sam to morala maknit
iz sebe,a vi serite.I NE ZNAM STO CE BIT SA OVIM BLOGOM..=(




Post je objavljen 23.04.2008. u 23:10 sati.