Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/myworldanna

Marketing

Ljeto ce brzo,a ja cu do tada biti savrsena....

Danas sam pa.... very pozitivna
unatoc svemu sto uvlacim u sebe...a to su slatkisi(99.9% cokolada)...
Obozavam onaj osjecaj gladi..kada ti stomak krci...a ti si prezadovoljna
jer nisi nis jela..obozavam ga!!!!!!cerekcerek
Inace vise uopce nemam potrebu za hranom...jedem samo u skokli sendvic sa sirom i pola litre jane..dok ostali klepaju cipseve,smokije....ne doruckujem a vecera mi je jabuka ili nista.Jednostavno ne osjecam potrebu za hranom...ali zato se javlja potreba za slatkisima....joooj..oni su mi jedini i naaajveci porok
u mojoj ih kuci ima cesto...ja se pokusavam kontrolirati...ali mi ne uspijem uvijek...no zato vjezbam svaki dan 50min ....koliko se kalorije za to potrosi???i plus do skole mi treba oko pola sata.znaci to je jos 1 h hodanja s torbom,,,pa valjda slatkisi ne mohu utjecati tolikko??
zar ne????
no...pocela sam u subotu koristiti nivea my siluet...za 2 tjedna reci cu vam rezultata..ali veoma sam zadovoljna svojim novim mjerama..i vidim da mi se stomak malo ispuho
i obozavam to...
biti ce ravan do ljeta
to vam garantiram....


ljubim vassssmijeh

Post je objavljen 22.04.2008. u 09:19 sati.