Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ekt7woo

Marketing

Vikend u Vinkovcima (By: Ivana), Vikend u Vukojebini (by: Nina)

By: Ivana
Bili smo na nastupu i Vinkovcima (Natjecanja iz trbušnog plesa)...
Pa evo malo fotki od subote...


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


By: Nina
Vidite, moja Ive uživala, glumila mladenku i sve joj bilo super, ja sam zapela u jebenoj vukojebini iza sajmišta, s tim da je u planu bio: Stefani, Havana, Vadis... Ali jedna mala pametna djevojčica odlučila je provjeriti koliko ima tvrdu glavu i razbila si čašu o glavu, tako da nismo išli nikud!!! Zato Ivy, ljubavi moja, nemoj se ništa žalit, jer ti si bar bila negdje gdje znaš nekog, a ja sam morala daninoj staroj društvo radit dok je dana spavala... uf...
Love ya...

pjeva & burninmad




Post je objavljen 21.04.2008. u 10:07 sati.